Gå til innhold

Idiotiske små-unger som banner deg!


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har du noen gang joinet en server, spillt i kanskje 15 min, blitt kallt for cheater og bannet permanent fra serveren?

 

Vel, det har jeg.. opp til flere ganger. Og etterhvert begynnte jeg å spørre om alderen til de som var admin.

Svaret er som regel 13 eller 14, har faktisk opplevd 12 også.

 

De kaller deg for cheater, fordi de suger så mye at de ikke vet det selv.

Mange av dem er dritt dårlige tapere, blir forbanna og banner deg.

 

OG DETTE IRRITERER MEG NOE SINNSYKT :realmad:

Det verste er at man ikke kan gjøre noe med det heller.. drittunger.

 

Jeg mener de burde tenke seg godt om før de banner noen og være helt 100% sikker på at personen cheater.

 

Noen andre som har opplevd dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De banner jo vanligvis fordi du er irriterende

Har ingenting med æ være irriterende å gjøre.

De skal ikke banne meg permanent av den grunn. Da kicker man folk.

 

Nei, hva slags drittservere er det du spiller på, da?

Drittservere som har fjortisser til admin... Heldigvis slipper jeg å spille på de mer.

Endret av Newt32
Lenke til kommentar

Altså. Du driter deg bare ut her nå. Du har ingen rett til å spille på serveren. Admins kan, uten at du har rett til å klage, banne deg uten grunn. Samme om han mener det er cheat eller ikke. Hva admins skal, og ikke skal gjøre, er da for pokker meg ikke din avgjørelse.

 

Svaret på spørsmålet ditt er forresten nei. Har aldri opplevd det, samme hvilken server jeg har spilt på.

 

 

 

Kan legge til at om du hadde hatt samme attitude inne på serveren som du har her nå, så hadde jeg permbannet deg lett. Ikke tenkt over det noe mer engang. Sutrete unger kan finne på noe annet.

 

Liker du ikke at folk anklager deg for å cheate? Vel, da regner jeg med at du vet hvordan du avslutter CS eller kobler deg til en annen server. Om det du sier stemmer, at det har skjedd mange ganger, vel.. Da bør du ha vett nok til å gjøre som jeg skrev.

Endret av XoRc
Lenke til kommentar

Hvorfor? Fordi det er eieren/admins på serveren som bestemmer. Enkelt og greit. Spillere har ingen rett til å klage i det hele tatt. Hadde du betalt for å spille der, slik som man for eksempel gjør i flere MMO-spill, da har man rett til å klage om man blir utestengt fra all bruk av tjenesten ubegrunnet.

 

Og du betaler vel ikke for å spille på noen CS-servere, gjør du vel?

Lenke til kommentar
Du driter deg bare ut her nå.

Det driter jeg i.

 

Du har ingen rett til å spille på serveren.

Hvorfor ikke?

 

Admins kan, uten at du har rett til å klage, banne deg uten grunn.

Jeg har rett til å klage.

 

Hva admins skal, og ikke skal gjøre, er da for pokker meg ikke din avgjørelse.

Har aldrig sagt at det var min avgjørelse.

 

Liker du ikke at folk anklager deg for å cheate?

Jeg liker ikke at folk kaller meg for cheater og perm. banner meg etterpå.

 

Sutrete unger kan finne på noe annet.

Der har du det. Bra du er enig med meg ;)

 

 

Og btw: Jeg rakk aldrig å skifte server.. :mad:

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke?

Les mitt forrige innlegg.

 

Jeg har rett til å klage.

^2.

 

Har aldrig sagt at det var min avgjørelse.

Du sa vel egentlig det, men ok.

 

Jeg liker ikke at folk kaller meg for cheater og perm. banner meg etterpå.

Get used to it.

 

 

 

da er den adminen egentlig ganske så dum, utestenge folk uten grunn

Then so be it. Om folk føler for å stemple meg som idiot, fordi jeg hadde gjort som jeg ville, på mine servere, så skal de få lov til det.

Lenke til kommentar

Om serveren er tilgjengelig på nettet og det ikke står noe som forbyr folk å spille der, har jeg (og alle andre) rett til å spille på den serveren.

 

Det kom kanskje ikke så godt frem i førstepost, men dette er ikke folk som "eier" serveren.

Dette er snakk om random spillere som har fått admin rights, folk som ALDRIG skulle fortjent å få det.

Enten de er medlem i clan eller whatever.

 

Å banne noen uten grunn er tåpelig. Man skal ha det gøy i CS, ikke banne noen for den personen de er.

Bryter man reglene burde man i det minste få en advarsel.

Jeg ville aldrig bannet noen uten grunn.. latterlig.

Lenke til kommentar
Om serveren er tilgjengelig på nettet og det ikke står noe som forbyr folk å spille der, har jeg (og alle andre) rett til å spille på den serveren.

Nei, du har ikke rett til å spille på serveren selv om den er tilgjengelig. Du har lov, men ikke rett til det.

 

Og hva for en jævla drittserver er det du spiller på da? Tydeligvis en med admins som ikke er særlig seriøse og satser på å få mange spillere, så derfor foreslår jeg at du begynner å spille på en med mer seriøse admins.

Lenke til kommentar
admins som ikke er særlig seriøse og satser på å få mange spillere, så derfor foreslår jeg at du begynner å spille på en med mer seriøse admins.

Kan ikke spille på servere man er perm. bannet fra da.. Husker ingen av de serverne nå.

Husker bare idiotene som bannet meg.

Har sletta de for lenge siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...