Gå til innhold

Battlefield 2: Special Forces preview

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132
Skrevet (endret)

Her kommer OFP med mange flere muligheter.

Jeg har lastet ned ting til OFP som gjør at jeg kan henge meg under tanks,

feste bomber, ta opp luka og kaste inn en granat eller to. (ender som regel med selv-mord :blush: )

Alt i alt liker jeg bedre OFP enn Battlefield serien.

Grafikk add-ons er jo bare helt rått.

Når en tanks står i vannet og skyter så kommer det bølger i vannet.

Effektene...alt er bra!!! :thumbup:

*Edit: Stavefeil

Endret av Slettet+56132
Skrevet (endret)
jeg bruker lissom bare BF2 som surogat mens jeg venter på OPF2 ;)

prøvde så vidt opf red hammer eller noe sånt.. greit at det kan være realisme men når det blir vanskeligere å gå i et spill en det er i virkeligheten begynner det å bli litt feil.. :tease: nei men syns det var litt vel kompliserte kontroller :roll: men tiden, alle våpna og bilene:D og muligheten til å lage egen kamp(i sp) var digg :love:

men noen som veit om opf2 blir like vanskelig? :D

Endret av mr.nauz
Skrevet (endret)

Kommer en gang til vinteren står det...og ja, jeg også synes det er ALTFOR tidlig med en addon. Vi som er på pre-10.000 stadiet enda, ønsker jo å komme oss opp til ca. 50-60.000 poeng vi også...... :cry::roll:

Endret av Rayline TWB
Skrevet
Her kommer OFP med mange flere muligheter.

Jeg har lastet ned ting til OFP som gjør at jeg kan henge meg under tanks,

feste bomber, ta opp luka og kaste inn en granat eller to. (ender som regel med selv-mord :blush: )

Alt i alt liker jeg bedre OFP enn Battlefield serien.

Grafikk add-ons er jo bare helt rått.

Når en tanks står i vannet og skyter så kommer det bølger i vannet.

Effektene...alt er bra!!! :thumbup:

*Edit: Stavefeil

Er helt enig med deg. OFP er jo egentlig bare ett sinnsykt bra spill. Det hittil den beste krigssimulatoren jeg har spilt.

*glede seg til 2a forhåpentligvis i 2006*

Og det ble jo lagd enormt mange "småspill" i spillet og. Husker mye moro med å leke katt og mus med en person på bakken som skal kjøre lada til ett visst punkt, med en apache i hælene.

Til subject: Elsker å være infantry, så det er der jeg har min styrke. Gleder meg til expantionen da. Alt av kjøretøy brukes lite av meg i alle fall, så det skal bli spennede å se hv som skjer. Venter nå fortsatt bare på patch sent i august som skal fixe poeng til Spec Ops for å sprenge art, com vogn å radar :cool:

Skrevet
Kommer en gang til vinteren står det...og ja, jeg også synes det er ALTFOR tidlig med en addon. Vi som er på pre-10.000 stadiet enda, ønsker jo å komme oss opp til ca. 50-60.000 poeng vi også...... :cry::roll:

Special forces blir ikke et nytt spill der du starter som private, men du forsetter med den ranken og poengsummen du hadde, det kommer også flere badges, ribbons og medaljer :D

Skrevet

Special forces blir ikke et nytt spill der du starter som private, men du forsetter med den ranken og poengsummen du hadde, det kommer også flere badges, ribbons og medaljer :D

Thank God for that..... :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...