Gå til innhold

Hvordan stoppe black hawk "horing"


Anbefalte innlegg

Alle har vel opplevd å bli eid av denne flyvende tanksen gang på gang i brett som mashtuur city. Problemet er at 1: minigunnene moser alt av folk og 2: black hawken flykter før en får skutt den ned. Så hvordan få den i bakken?

 

Jo, en tar 1 stk MEC eller Kina helikopter. Fly det alene, ellers blir det minuspoeng. Få det høgt opp i lufta og vent på at noen spotter black hawken evt gå på leit. Når du finner det, stuper du så fort du kan rett ned i propellen på Black Hawken. Siden du er høgere enn dem, kan ikke minigunnene ta deg. Når du treffer vil en av to ting skje: Du dauer og får hele Black Hawken som kill :D eller du dauer og piloten i black hawken får alt som teamkill :!:

 

Etter du har gjort dette spawner du ved helikopteret igjen og repeterer. Valgfritt: Le høgt på public chat ved hver black hawk down!

 

Har gjort dette ca 10 ganger nå, aldri slått feil. Vanligvis så spiller jeg ikke så destruktivt, men dette var fryktlig morsomt. Og jeg havner alltid på feil lag ved slike brett, så det er egentlig deres egen feil :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Black Hawken skal justeres i patchen som kommer om en måned. EA har vel også sett at en BH med engineer, medic, to gunnerer og en bra pilot kanskje blir litt i meste laget. Har selv flydd sånne konfigurasjoner og man får fort 50 poeng i bare assistpoeng..

 

Men det er deilig å skyte ned et fullstappet BH, -6- kills!! :)

 

Jeg spiller mest AT og treffer man i åpningen på siden av helikopteret tar du ut gunneren og evt andre passasjerer på den siden. Da rekker man gjerne et skudd til før de får summet seg skikkelig. Tredde skuddet feller fuglen, men det er selvfølgelig drøyt at man kan ta ut en Sherman på to (rett i rompa) og et helikopter trenger tre treff..

Lenke til kommentar

Black Hawk helikopteret er ikke for bra. Joda, om du har to engineers pluss medics og fullstappet helikopter skal det noe til å ta det. Dog er dette lagspill og lagspill skal jo lønne seg? Seriøst folkens. Skal vi straffe folk som faktisk spiller som et lag og dermed faktisk greier å klare seg rimelig lenge.

 

Om du tar en apc og har med deg en to medics pluss to engineers så skal det mye til å ta den apc-en i og med at den blir reparert ganske så konstant osv. Jeg synes eprsonlig at det blir litt for dumt å nerfe black hawk-en.

Lenke til kommentar
jeg bruker å ta apc å drepe folkene inni helikopptret

Klart, men forusett at du har den i øyeblikket.

RPK eller hva det nå er standard Support våpenet til MEC heter, funker også glimrende til dette... bare legge seg oppå ett tak, vente til Mini'en er opptatt med hodeløse kyllinger rundt spawn, også "let it rip"... :thumbup:

 

Store åpne sidedører = stor svakhet på BH :)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Tull... En APC repareres ikke bare fordi en engineer eller to sitter inni... de må enten være utenfor og skru eller sitte i et annet fremkomstmiddel.

 

At engineers kan fikse et helikopter som de sitter inni (ved å sitte å skru) kan umulig være gjort med hensikt.

Det samme kan gjøres med bil! Det er med hensikt at passasjerene skal få bruke våpnene sine, som dei faktisk gjør i virkligheten :tease:

 

Om laget bestemmer seg for å skyte ned et BH, så klarer de det! BH er ikke "for" bra, + at det er jo kun på Mashtuur city det er overlegent!!!!!!!!

Endret av Markaren
Lenke til kommentar
Jeg spiller mest AT og treffer man i åpningen på siden av helikopteret tar du ut gunneren og evt andre passasjerer på den siden. Da rekker man gjerne et skudd til før de får summet seg skikkelig. Tredde skuddet feller fuglen, men det er selvfølgelig drøyt at man kan ta ut en Sherman på to (rett i rompa) og et helikopter trenger tre treff..

 

OT: Den amerikanske tanks'en er ikke en Sherman men Abrahms, Sherman er en av dem de brukte i 2 VK.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke at dere gidder å argumentere FOR å ha BH slik den er nå. DICE skal jo "ordne" den i neste patch, det er vel bevis nok på at BH er for mye av det gode.

 

Men bare for å argumentere litt mer.. Hvorfor ser en nesten aldri det samme med MEC og China helikopter ? (Songhua Stalemate er også BH horeri brett, der har de 2 av galskapen)

 

Og det APC argumentet går jo på trynet siden engineer ikke kan sitte inni og ordne sin egen APC. Eneste AA av armorting en kan gjøre det på. Men det er skummelt det.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...