Gå til innhold

Hvordan øke smerte terskelen?

Winters

Anbefalte innlegg

Skrevet

H0la!

Jeg sitter her å ser på wildboyz og KFC og jackass, viva la bam og sånn som det, hvordan tåler de alt dette bullet? er det noen måte for å øke smerte terskelen?

Btw: er det Turboneger i introen til wildboyz??

chill,

Eirik!

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettes-xwByZdFZ
Skrevet

jeg går på shootfighting 2-3 ganger i uken, og syns at smerteterskelen min har økt noe sykt i forhold til hvordan den var før.

Gjest Slettes-xwByZdFZ
Skrevet

sloss. det er en kampsport som ligner mye på freefighting. vi bruker ikke annet beskyttelsesutsyr en tannbeskytter og susp.

her er en link til en side med masse downloads av kamper:

http://www.sherdog.com/videos/videos_main.asp

Skrevet

du skal ikke se bort i fra det. Bam Margera er en ihuga Turboneger-fan og har hat dem på besøk flere ganger.

Gjest Slettes-xwByZdFZ
Skrevet

no problem ;)

Skrevet

smerte terskel er vel noe som kommer av seg selv når en er vant med litt juling, eller rett å slett adrenalinet gjør att du ikke merker smerten så godt.. Ofte jeg har kjørt på ski og prøvd nytt triks som ofte har blitt litt knall å fall, men jeg merker det stort sett ikke før jeg kommer hjem å legger meg på sofan, det er ikke alltid like lett å komme seg opp igjen da nei..

Skrevet

du skal ikke se bort i fra det. Bam Margera er en ihuga Turboneger-fan og har hat dem på besøk flere ganger.

Er det i introen ja.. Men Bam er ikke med i wildboyz da :p

Gjest Slettes-xwByZdFZ
Skrevet

slår ikke shootfighting ;)

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
Bam Margera er en ihuga Turboneger-fan og har hat dem på besøk flere ganger.

Bam var i bryllupet til søsteren til en kompis av meg. Hun er gift med Hank von Helvete.

Skrevet (endret)

Hvordan dele ord? Vær så snill, fiks topic.

For å øke smerteterskelen, må man enkelt og greit oppleve smerte, slik HalTan så klokt(?) sier.

EDIT: Typo.

Endret av tor_erik
Skrevet

Vennen min dev og økte smerteterskelen vel å la storebroren slå han så hardt han kunne( broren er 195 cm rørlegger og bonde og har aldri tapt en slosskamp) etter noen år så unne han bli slått uten å få vondt. Han satte også stålfær så lanft inn i kroppen som mulig for å øke terskelen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...