Gå til innhold

Lefdal i Bergen, når åpner de?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjør mot Flesland. Med en gang du kjører inn til Lagunen Parken så tar du til høyre i første rundkjøring, kjør forbi bensin stasjonen så ser du det med en gang:-)

Skrevet (endret)

Vet ikke når de åpner, men i morgen kommer det visstnok et bilag i Bergens Tidende og/eller som vanlig uaddressert reklame med alle åpningstilbudene. Det kan jo tyde på at de åpner i hvert fall løpet av et par dager.

Endret av Loomy
Skrevet
Vet ikke når de åpner, men i morgen kommer det visstnok et bilag i Bergens Tidende og/eller som vanlig uaddressert reklame med alle åpningstilbudene. Det kan jo tyde på at de åpner i hvert fall løpet av et par dager.

Kom i BT i dag så jeg.

Skrevet

I ekte detektivånd oppsøkte jeg bygget i dag.

Fikk kontakt med en av de som jobbet med å få bygget ferdig og han sa at de skulle åpne i morgen kl.07:00. På baksiden var de i full sving med å lesse ut varer fra kontainere og inne var det hektisk med installering av hyller, oppsett av kassasystemer etc.

Har ikke lest vedlegget til BT i dag men jeg vil anta at de der bekrefter åpningen?!

Svortevik, stod det dato i vedlegget?

Uansett, dersom noen har BT eller på annen måte vet om gode tilbud så post de gjerne her, for jeg abb. ikke på BT.

-Tman (undercover elektronikk-/hvitevare-detektiv)

Skrevet (endret)

Siden jeg føler meg snill i dag og jeg ikke klarte å finne bilaget på lefdal.com, tok jeg bilde av forsiden og side 2-3, da jeg antar det er der den største interessen ligger. Om ønskelig kan jeg alltids ta bilder av andre sider.

Bildene:

forside.jpg

23_19.jpg

Må si jeg ble spesielt imponert over den 19" LCD'en til 1900 kroner og den bærbare PCen til 4k :w00t:

Endret av Loomy
Skrevet (endret)

Fy faen, 2 timer og 20 minutter fra jeg stilte meg i kø til jeg var inne i butikken.

Enda bra at det var supertilbud. :thumbup:

Endret av Jome
Skrevet

Næh, ble bare noe så kjedelig som støvsuger og noen DVD'er, men sparte likevel en høvding eller så..

Laptopene gikk vel nesten like raskt unna som hjemmekinoanleggene.. ? :!:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...