Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det minner meg om en i guildet, han har en lillebror som er to år gammel tror jeg. Han lille karen syns det er like artig hver gang han ser treet stå å danse :) Jeg er resto druid altså.

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet
Add-ons har forsvunnet etter siste patch, men de er fremdeles i Interface-mappa. Noen ideer?

Ty :)

8678894[/snapback]

De er nok bare ikke aktivert. :p

Skrevet

Andre enn meg som har problemer med "Retrieving Character List"?

Irriterende, men sett fra andre siden så var Blizzard (for engangs skyld) ferdig med å patche FØR de sa de skulle være ferdig. Kunne starte nedlastingen ~10.45.

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet
Det finnes en nettside som har oversikt over hvor mye items solgte for på AH. Er det noen som har navnet på den? For jeg husker ikke :p

8679128[/snapback]

http://www.wowecon.com/?

Skrevet (endret)

Vet noen hvordan man bytter alchemy mastery nå?

Edit: Fant det ut. Man gjør det i Stormspire, og det koster 150g for å unlearne.

Endret av BurTMastA
Skrevet
Ah, robe. :D

8678966[/snapback]

Ahh, gleder meg til å komme hjem!!

Så det var 300 mb i tillegg til det background downloader har lasta ned, før jeg dro på skola i dag, håper det er ferdignedlasta til jeg kommer hjem :p

Skrevet (endret)
Tailoring/enchanting for maks + spell power i alle fall. (frozen shadow weve/spellfire og spell power enchants på rings)

8679799[/snapback]

Eller herb og Alchemy så du får til og mekke alle pots selv :)

Endret av RostaD
Skrevet

Nå har guestpasset mitt gått ut, og WoW er lagt på hylla. Er liksom ikke verdt å begynne å spille nå før ferie osv. heller.

Men det var artig å spille som druid, da. :)

Skrevet
Tailoring/enchanting for maks + spell power i alle fall. (frozen shadow weve/spellfire og spell power enchants på rings)

8679799[/snapback]

Da skifter jeg 100 engin og 100 mining over til tailoring og enchanting xD

Skrevet

holder på å laste ned ny patchen , men tar jo evigheter...stått på i flere timer og er bare på 23% :S noen som vet hvorfor det er så tregt med meg `?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...