Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte 310% mount siden det koster bare 4k gold, så spammer noen OS10 3D bla bla bla, jaja tenkte jeg, kanskje det blir easy cash (selge mount) og det ble det, en dude betalte 3k :love:

Så betalte egentlig 1k for 310% :p

Skrevet

Nice catch, kjøpte den mounten for 9k en gang i tida, var helt desperat etter 100 mounts. Nå føles hele mount jaget så poengløst, snakk om å pisse vekk penger.

Meeeeeen det jeg skulle si var hvor episk wow føles igjen, snart 30år, men neida like excited hver expansion. :thumbup:

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Er det noen god grunn til at ene training dummy i SW er en Draenei?

post-78434-0-05792100-1290623429_thumb.jpg

Skrevet

Genialt! Tok faction change og fikk ca500 achivement points i exploration. Hadde nesten ingenting i Kalimdor og Eastern, men nå fikk eg alt utenom Belf og Draenei plassene. :p

Samme her, bortsett fra at jeg må explore Darnassus (ikke hele Teldrassil). Men jeg tok ikke faction change. Var slik når jeg logga på. Klager ikke. :)

Skrevet

Yes! Endelig et kart over WC! skal aldri gå meg vill der inne igjen.

Og jeg farmer rep med Bilgewater Cartel, noen steg nærmere en goblin mount :D

Skrevet (endret)

Genialt! Tok faction change og fikk ca500 achivement points i exploration. Hadde nesten ingenting i Kalimdor og Eastern, men nå fikk eg alt utenom Belf og Draenei plassene. :p

Samme her, bortsett fra at jeg må explore Darnassus (ikke hele Teldrassil). Men jeg tok ikke faction change. Var slik når jeg logga på. Klager ikke. :)

Samme her, hvorfor det egentlig? Mangler bare 2 ally-områder og 1 horde.

ED: Det lurer jeg også på, Kleivert.

Endret av Stine
Skrevet (endret)

Fant det ut. Tok en water walking elixir og løp over vannet fra Lor'Danel til Teldrassil og tar båten videre derfra.

Endret av Kleivert

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...