Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Hadde vært kjekt om kjedene som selger WoW bare fikk en kasse hver med sånne authenticator-dingser og solgte i butikkene.

Jeg bestilte en sånn til mobiltelefonen min en gang, men det kom aldri noe SMS. Gadd ikke lage oppstyr for $5 heller.

Endret av Bytex
Skrevet

Hadde ikke gjort noe om jeg kunne kjøpt den lokalt, nei - men regner med Blizzard Store fungerer greit ;)

Ang. Mobile Authenticator, så har jeg har en HTC TouchDiamond 2, og den stod ikke i listen over telefoner :/

Skrevet
Frakta er uansett over halvparten av prisen, så blir ikke moms og fortollingsgebyr på dette.

Hvis pakken kommer i hendene til en toller med en dårlig dag så kan det fort skje jo. Har skjedd meg, og det har sikkert skjedd flere andre.

Men stort sett går det greit.

Skrevet (endret)

Mobile Authenticator er vel bare til Iphone og Ipod touch om jeg ikke tar helt feil.

Hvilke klasser bruker fortsatt AP gems i PvE? Om noen.

Endret av Neppe
Skrevet

Jo, det er mange som foretrekker det.

Det går evige diskusjoner om hva som er best av agi og AP i pve for rogue, og forskjellene er minimale.

Smak og behag egentlig.

40 AP gir 40 AP

20 agi gir 20 AP, litt crit,dodge og armor.

Skrevet (endret)

Om du velger ap over agi så har du gjort en feil. Både combat og mutilate er sterkt påvirket av Crit, dermed er agility alltid bedre.

Endret av Neppe
Skrevet

Argh, dinget akkurat 80 med en ny alt (mage) her om dagen. Men får ikke gruppe til noe som helst fordi jeg mangler achievements. Utrolig irriterende. Får såvidt ordnet meg gruppe til toc normal.

Skrevet

Det er utrolig plagsomt med servermiljøer der folk er slik. Heldigvis er noen av oss så heldige å spille på en server der folk ikke bryr seg om sånt! (heia RPPVE)

Skrevet (endret)
Argh, dinget akkurat 80 med en ny alt (mage) her om dagen. Men får ikke gruppe til noe som helst fordi jeg mangler achievements. Utrolig irriterende. Får såvidt ordnet meg gruppe til toc normal.

Hva er det du ikke får gruppe til? hc?

Endret av Ziuuung

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...