Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Skrevet
6 arena sesonger som = supergrind 6 ganger på 2-3 forskjellige chars.

WoW blir 5 over siden retail i november.

5 år her i Norge / Europa retail 11. februar.

6 sesonger ja, jeg som leste feil.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

WoW blir 5 år i november da det var da det slapp ut.

Europa-retail ble ikke feiret særlig, så vidt jeg husket. (4rde år)

og det er ingen som sier at du MÅ holde på med 3 chars i Arena.

Skrevet
Serr, germans har så sick tp i battlegrounds :( Hvorfor har ikke engelske det. Folk bare svimser alene.

Sett tysk fotball? Da vet du at dem e godt organiserte :p

Skrevet

Lastet akkurat ned World of Warcraft med Burning Crusade ned fra wow-europe.com, og har installert det. Deretter lastet jeg ned en patch. Har jeg da alt jeg trenger for å kunne spille, eller er det fortsatt veldig mange små patcher som må lastes ned før jeg kan begynne å spille? Er det eventuelt et sted jeg kan laste ned alle disse patchene, uten å måtte betale?

Skrevet

Hahaha. En stakkar skrev akkurat ett en application til guildet. Etter å ha logget inn for å snakke med en officer, men fått beskjeden "No character with that name exists", fant vi etterhvert ut at han var alliance og spillte på US server. :!:

Skrevet

Du får ikke begynt å spille før alle patcher er lastet ned og installert uansett. Bare basic-spillet er i nedlastingen, så du har noen GB med patcher å kose deg med først :)

Skrevet (endret)

Er det slik at hvis raid leader i WG kicker en person så blir de teleporta ut?

Prøvde nettopp å gjøre WG men ble kicka fra raidet så det ut til så ble jeg porta ut ;s

Nvm, var bare jeg som hadde <AFK> på...

Endret av Overguard
Skrevet

Har spurt før, men fikk ikke noe svar, så jeg prøver igjen:

Er det noen som vet om vanlige spill-butikker selger authenticators til wow, eller kan man kun anskaffe en ved å bestille fra blizzard store?

Skrevet
Installerte nylig (etter 3.2 kom) spillet på en ny pc og når jeg brukte Blizzard Downloader var det bare én patch å laste ned.

Ah, da gjelder sikkert dette for meg også. Jeg har i alle fall versjon 3.2.

Skrevet (endret)

Ja de har vel en kjempepatch som dekker alle de mindre imellom også. 3.2 er nyeste ver så da er det bare å spille ivei.

Endret av Bytex
Skrevet
Har spurt før, men fikk ikke noe svar, så jeg prøver igjen:

Er det noen som vet om vanlige spill-butikker selger authenticators til wow, eller kan man kun anskaffe en ved å bestille fra blizzard store?

Vil ikke tro det. authenticatoren knyttes vel til kontoen din. Har ikke sett det noen plass ihvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...