Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fikk ikke til å ta noen quests i Belf start-området når jeg laga meg UD rogue. så lei av UD startplassen så stakk dit, men der var det ingen som hadde quests. levla til lvl 2 på veien pga discoverings.

ser flere UDs her, så skjønner ikke hvorfor?

Skrevet

Eneste quests som fungerer for Undeads er de utenfor startområdet, altså fra level 6 (?) og oppover. Hvorfor vet jeg ikke ;)

Skrevet
Requirements for å ha en sjanse? Hva mener du?

Fant det etter endel googling.

Challenger = top 30%

Rival = top 10%

Duelist = top 3%

Gladiator = top .5%

Skrevet
Jeg botter ;)

Ånei, du brukte ";)" i det sammenhenget :realmad:

Egentlig så hater jeg den smileyn uansett, men siden du mer eller mindre er stolt av at du botter, så håper jeg virkelig du blir tatt.

Og hvis du tror botting er vanskelig å utføre, så tror jeg du tar feil

Skrevet (endret)
Jeg botter ;)

Jeg vet ikke hva jeg skal skrive, så bare putter inn elendig "sarkasme"

Jeg er rar og siterer ting folk ikke har sagt. oO

Du har rett. ;)

Endret av Matsemann
Skrevet

Haha, en av de første gangene i arena i går, og kjørte en holy priest, resto druid combo. PvE/P speccs i PvE gear. Kom opp på 1650 rating iallefall. 2x dps teams er eid. :)

Faktisk ganske moro. :D

Skrevet (endret)
Jeg botter ;)

Jeg vet ikke hva jeg skal skrive, så bare putter inn elendig "sarkasme"

Save it.

Så kul du er, Bjørshol. Virkelig, teach me.

Jeg botter :D

Ikke

Kan ikke tro at jeg orket å trykke på alle... <.<

Endret av Moonshield
Skrevet

Nei, jeg var 100% ærlig når jeg kommenterte profilbildet. Det var råkult... Du snoker rundt her som en jævla Chuck Norris og tror du er så jævla kul når du på dårlig vis prøver å rakke ned på andre.

Begynner å bli en stund siden jeg har spilt nå, er søkklei men AoC kunne ikke fristet mindre. Alt jeg gjør er å trø rundt i IF og raide kjempemorsomme SSC... -.- Og har intet annet å spille heller annet enn Splinter Cell.

Skrevet (endret)
Kan ha noe og gjøre med *Jeg botter og er stolt av det* holdningen til Skumtroll kanskje

Jeg er ikke stolt av det, men ærlighet varer lengst.

Uansett, jeg synes det er helt greit, fortjener å få litt gratis restogear :)

Endret av Skumtroll
Skrevet
Nei, jeg var 100% ærlig når jeg kommenterte profilbildet. Det var råkult... Du snoker rundt her som en jævla Chuck Norris og tror du er så jævla kul når du på dårlig vis prøver å rakke ned på andre.

Begynner å bli en stund siden jeg har spilt nå, er søkklei men AoC kunne ikke fristet mindre. Alt jeg gjør er å trø rundt i IF og raide kjempemorsomme SSC... -.- Og har intet annet å spille heller annet enn Splinter Cell.

Du glemte komma foran "men".

Skrevet (endret)

Du glemte komma foran "men".

Kanskje det er en skjult settning? Er søkklei menn? :roll:

Endret av Kjetil_90

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...