Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vashj down andre kvelden vi prøver! 4 nye bosser ned på en uke! 3 av de på første kvelden!

Grattis!

Har ikke peiling på hva slags gear dere har men god insats ser det i allefall ut til å ha vært :D

Skrevet
Tips til hvor man kan levle fra 58-60. Mulig å grinde i HFP, men jeg er Rogue, så er gjerne avhengig av at mobsa er en level mindre eller to.

Nå etter patch 2.3 er det nesten like godt å gjøre quests i W/EPL. Får fort en 10-12k XP per quest der. Jeg levla nylig opp en char (var omtrent 50-ish da patchen kom) og jeg holdt meg i Azeroth til lvl 60 faktisk.

Skrevet (endret)
min gikk fra 150-200 til 50-60

fra 150-200 til 700-1000 her. >_<

@ Smurf, AV gir mest honor hvis man vinner, går kjappest i WSG hvis du kjører premade. AB kan også gå fort hvis du kjører premade og capper alle nodene.

Endret av Overguard
Skrevet
Hvilken BG er best for mest honor / evt. kjappest honor?

AV uten tvil :)

Men mer utfordrende og spille AB og EoTS

Skrevet

Da skal jeg nok en gang prøve å begynne å spille wow igjen. Kommer til å gå mye PvP på den gamle locken min. En kamerat av meg skal også hjelpe meg å booste en yngre char. Får håpe jeg får tilbake den gamle spillegleden. :D

Skrevet
Da skal jeg nok en gang prøve å begynne å spille wow igjen. Kommer til å gå mye PvP på den gamle locken min. En kamerat av meg skal også hjelpe meg å booste en yngre char. Får håpe jeg får tilbake den gamle spillegleden. :D

Server og level er locken på da?

Skrevet (endret)

Hva er kommandoen for å gjøre noen til Gm i en guild? Det går ikke med høyreklikk nei.

Edit: Problem solved. /guildleader name

Endret av Hamaestra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...