Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror egentlig ikke det var det han lurte på. Det finnes sånne quest du kan gjøre en gang hver dag og få ca. 100g per time. Tror det har noe med Or'gila (elns) å gjøre, men har ikke giddet å begynne med de enda

Videoannonse
Annonse
Skrevet
ARGH!

Mr. Rexxor og gjengen crasha world server ved å raide SW! Jævla #¤)/%&(/¤"&¤()=?!!!!!1111111!

Stikk til Outland da ... der skjedde det ikke noe ...

Skjedde for ca 1 mnd sia. Alliance raida orgr. Mounta opp i orgr, så løp jeg rundt med 100% mer speed, uten mount :D

Skrevet
ARGH!

Mr. Rexxor og gjengen crasha world server ved å raide SW! Jævla #¤)/%&(/¤"&¤()=?!!!!!1111111!

Skjedde for ca 1 mnd sia. Alliance raida orgr. Mounta opp i orgr, så løp jeg rundt med 100% mer speed, uten mount :D

Har /dancet + 100% movement rundt i SW-keep lenge jeg. Helt til serveren sovna. :(

Skrevet

fortsatte PuG run i BT i dag, en del nye folk fra i går, men også mange av de samme, tok 3 bosser og teron gorefiend på 25(lots med firsttimers, derfor det gikk til helvete)

Skrevet (endret)
Det er en level 69 Ananas Rouge ser du vel!

Ah, doh :p

Edit: Uansett han kødda, han spiller Pala. Vist han ikke har levlet sabla fort eller gjort noe ulovlig..

Endret av Schjellin
Skrevet
ARGH!

Spiller du på Ravencrest?

Skrevet
Er så sykt mange AFKbottere på hordesiden, smerte.. Jaja, 710 honor for 1 AV, og det er ikke AV weekend engang. :p

Mot normalt når det gjelder horde, i alle fall i Blackout battlegroup. Spiller litt AV sånn innimellom når det er daglig quest med min parkerte horde hunter. Antall AFK'ere ligger i snitt på 8-10 per AV match. Er vanskelig fra før å vinne AV på grunn av at horde ikke helt skjønner taktikken, men så mange AFK'ere gjør det bortimot umulig. Blir jo nesten 5-6K honor før jeg i det hele tatt får gjort ferdig den daglige AV questen.

Derimot, på allianse siden så ligger snittet på AFK'ere på 2-3. Så det gjør AV til en enkel plass å grinde honorpoints må mine allianse karakterer :new_woot:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...