Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Skrevet
yay ding 70 med locken og Full glad på :)

Dummeste jeg har sett i hele verdensrommet. Blizzard gjør det alt for lett å skaffe seg epics. Håper det blir drit vanskelig i WoTLK, å bære epics skal være noe kult, ikke noe alle har. Bleh. Deprimerende. :hm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker det. Min 3. 70 som jeg har geara opp. Hadde ikke orka det hvis det skulle ta like lang tid som jeg bruke på de rett ettter Tbc kom ut. Er veldig lei de fleste instancer. Og skal bare PvP :)

Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Skrevet

burde fjerne 61-69 fra 70 AVs... alt de gjør er å leeche honor :p

Skrevet (endret)

Nei, jeg som lock begynnte av på lvl 66. Det jeg gjorde da var å cape TP eller IB tower. Er ikke så mange horde som def. Så det gikk som regel bra. Men er så klart mange low lvls som ikke får gjort mye i av ,men hvis du er ranged kan du i allefall gjøre litt :p

Endret av GtReBra
Skrevet

Jeg begynte AV i 51, fikk ikke gjort så mye, men var da med og hjalp til. Lekte decoy etc :p

Spilte litt fra 62 og oppover også, men var kjedelig da, så jeg venta til 64 og da gikk det greit igjen ^^

Gjest medlem-77217
Skrevet (endret)

Juleparty på skype anyone?

(orddeling anyone?)

Endret av medlem-77217
Skrevet
Har vunnet 95% av AV'ene idag. Jeg spiller alliance. -_-

Tror ikke det er så mange som sitter og spiller WoW på julaften :hmm:

Joda, veldig mange faktisk. :] Var 50 AV'er oppe rett etter kl 20, pleier å være 70-ish til vanlig.

Skrevet

Hm, hadde tenkt å kjøpe meg ring nå (veteran), men så fikk jeg øye på at den ''dyre'' pvp trinketen kun har 2 minutter cooldown. Burde den anskaffes? (Har den gamle med 5min)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...