Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+8723
Skrevet

er lvl 27 atm og er blacksmith/miner. det jeg lurer på er at jeg har 75/75 skill i mining. Så da tenkte jeg å gå til expert miner og få trainet det slik at jeg får høyere skill. mine trainer sa jeg kunne gjøre sånn at jeg kan få 125 mining skill men det krever 90 frafør. men det er jo umulig siden jeg har 75 AV 75 ?

Skrevet (endret)

Har en del adamantite liggende, men ikke fullt så mye fel iron. Blir nok et par farmerunder i Hellfire, ja.

Red.: WolliBoy: Gå til en Expert miner, han skal kunne trene deg til Journeyman Mining. Som forøvrig er 150 skill.

Endret av Lycantrophe
Gjest Slettet+8723
Skrevet

vet jo det. men det krever 90 i skill fra før xD har 75 / 75.

Gjest Slettet+8723
Skrevet

ah. alle er ikke samme altså ? Teit -_-

Skrevet
Har en del adamantite liggende, men ikke fullt så mye fel iron. Blir nok et par farmerunder i Hellfire, ja.

Red.: WolliBoy: Gå til en Expert miner, han skal kunne trene deg til Journeyman Mining. Som forøvrig er 150 skill.

sendte noe fel iron til deg

Skrevet

Dæven hvor digg det var å ha alle gfx innstillinger på fult i scc raidet. Stabile 65 - 75 fps in combat. :)

Spilte tidligere med alt på low og hadde mellom 5 til 15 fps.

Skrevet
Dæven hvor digg det var å ha alle gfx innstillinger på fult i scc raidet. Stabile 65 - 75 fps in combat. :)

Spilte tidligere med alt på low og hadde mellom 5 til 15 fps.

Gief. :[ På min data skifter det fra 15-20 til opp mot 50 hele tiden.

Skrevet

Noen som har kjennskap til Curse guildet? Husker jeg satt og så på "Füra", en UD mage som lagde kule filmer fra instances som AQ og slikt. Finner ikke den magen igjen på WoW armory, så går ut ifra at hun har sluttet.

Det og Nihilium er vel de som preger høyest av guilds i Verden, er det ikke så?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...