gobyfly Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Straffer du folk straks de har skutt på deg ? (teamkill / damadge) Hvis ja , hvorfor ? Jeg selv straffer uhemmet slik det er nå. Hvorfor jeg gjør det ? Fordi at de første 2 ukene jeg spilte tilga jeg allt , pga uhell skjer. Jeg selv er uheldig , men hver eneste gang møter jeg den samme leksa , ive been punished. Så nå følger jeg bare strømmen og straffer on sight. Hva er din mening om dette ? Og er det virkelig slik vi vil at BF2 skal utvikle seg ?
r0zie Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 jeg tar alltid forgive uansett og skamkaller de som tar punish i godt håp om at alt vil bli bedre en vakker dag.. kommende patch ordner vel litt på problemet..
Whitefall Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 jeg bruker punish til det den var tenkt...å gi tullinger som dreper deg med vilje pisk på pung...og aldri til å straffe folk som meier meg ned når jeg vaser meg ut foran biler, busser, tog, fly og båter..er det min skyld så er det min skyld.. Og eg vet ikke om noen andre har merket det..men jeg synes det er lite av virkelige teamkilss i BF2..vi husker vel alle slaktingen i BFV for helikopter og tankser...brrr....
r0zie Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 var ute for noe rart i går på en server.. ranked. Spilte som vanlig, folk var uheldige og kastet granater på meg og jeg tok forgive etter vane. Så skjer det noe litt mer suspekt.. Det står en fyr i spawn og ser på meg. Han følger bevegelsene mine så jeg blir tøff i trøya og stiller meg opp rett foran trynet på han. Hva gjør han? Han smeller av ei kule i trynet på meg og jeg dauer " Å inni h£lvet@" tenker jeg "Her blir det punish!" Men nei. Det kom ikke opp noe alternativ for å velge punish. Senere så jeg at han teamkilla mange andre folk og, men han hadde aldri minusscore.. Litt senere på samme runden kom han kjørende forbi, han hoppa ut av førersetet og inn i tak-gønnerten, sikter og skyter meg så blodet hadde sprutet dersom det gikk an. Hvorfor i alle dager kunne han teamkille helt uprovosert og uten konsekvens whatsoever? Det var ikke uhell en gang.. :\
r0zie Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Nei det var ikke det, jeg ble tatt punish på av andre og jeg tok forgive på andre..
MrLee Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Punish'er bare hvis det helt klart er delib. Teamkills. (eller om jeg trykker feil...hender OFTE. Tror, psykologisk sett, spørsmålet burde være "do you want to punish?" ikke "do you want to forgive"... iallefall sånn jeg tenker når jeg alt for ofte trykker pg down for NEI, når jeg egentlig mener ja, jeg vil ikke straffe...)
w00tson Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 jeg selv straffer uhemmet slik det er nå. man, where is the love ? seriøst, slik du holder på så lager du bare mer hat. om alle hadde gjort som deg, så hadde jeg ikke giddet å spille bf2 mer.
Markaren Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 jeg selv straffer uhemmet slik det er nå. Slutt å punish!!!!!!!!!
viranth Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Nei det var ikke det, jeg ble tatt punish på av andre og jeg tok forgive på andre.. Opplevd lignende selv, merkelige greier. Tilbake til Topic, jeg bruker forgive i 99% av tilfellene TK skjer. Vanligvis er det kaos og da kan det være lett å gjøre feil. Men når det gjelder TK, hadde -10 på battlefield.no tidligere i dag, kjørte en jeep på det dam brettet ned mot helikopteret, det lagget og så var vi utfor et stup og et par stykker døde. Uansett, fikk -10 og et par stykker begynte å vote for å kicke meg. Mens dette skjedde jobbet jeg meg opp i score og fikk vel 10 etter endt runde. Men hele runden så forsøkte folk å votekicke meg av, helt latterligt. Det TK systemet de har nå MÅ de få fikset, utrolig irriterende å få -10 poeng for et uhell, folk bruker jo ikke hodet når de spiller virker det som.
MrLee Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Altså. Man må innse to ting 1. folk punisher fordi det gangner dem (tror de). Det gir deg litt mer sannsynlighet for å få gull stjerna og slikt, samt en liiten mulighet for å komme høyere på den store rankinglista...tror det er mye statswhoring som er ute og går... 2. Folk punisher fordi de er idioter... (dem tror jeg det er mest av.) Som George Carlin så bra sa: "Think of how stupid the average person is. Then realize that half of them are even stupider!"
Ni kon Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Always Punish Team Kills! - This is the primary goal of Battlefield 2; to punish your teammates as much as possible and as frequently as possible! Unleash your unbridled nerd rage to lash out upon all that surround you, taking out years of aggression on digital representations of those who beat you up in junior high school and forced you to drink roofing tar. Did a teammate somehow kill you after your character ran directly in front of his jeep, giving him absolutely no chance to stop or avoid you? Punish them! Did you decide to hold a breakdancing jamboree on top of a minefield, one where you're the guest of honor? Make them pay! You're untouchable online, and every punishment for a team kill gets you one step closer to defeating the ghosts of Billy Reynolds, the football player who caught and made fun of you in the locker room for masturbating to an erotic drawing of Garfield. Be sure to always punish for team kills if you play on the American side, as our country is known far and wide for its citizens blaming others for their own unbridled idiocy. Hvordan spille BF2: Link
Nighte Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Du vet det at grunnen til at folk fremdeles punisher er fordi de tenker nettopp de samme tankene som deg selv? De opplever å bli punished av folk (som opplever å bli punished igjen av andre og har gått lei av å tilgi), og fortsetter så å punishe andre (som igjen punisher en tredjepart) osv..... Ser du hvordan du bidrar til å forverre situasjonen slik at det ikke forsvinner? SLUTT å klag, og SLUTT å punishe så er sjansen større for at du opplever en hyggeligere server neste gang, enn å punishe uti evigheten. Irriterer meg når folk tenker så kort...
Ni kon Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Nei se min post Don't worry about your microphone being too close to your mouth; people love distortion. That's why heavy metal is so popular.
Nighte Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Og hva rettferdiggjør det å tenke at alle er idioter, og bidra til all idiotien selv? Er noe med å synke ned til samme nivå selv. Ville du drept barnet ditt om halvparten i en sekt bestemte seg for det? (drastiske virkemidler illustrerer ting veldig bra...)
MrLee Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 (endret) nei, jeg er ingen idiot (regner meg iallefall ikke som det), men å innse den enkle sannheten jeg la frem hjelper på god vei å forstå hvorfor så mange punisher automatisk... Endret 3. august 2005 av MrLee
Nighte Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Kaller deg ingen idiot =) Men faktum er det at så lenge folk lar seg synke ned på samme nivå, vil like mange eller flere oppleve punish, og irritere seg til de ikke gidder tilgi selv. Å ha et punish system som det der, er rett og slett å be om for mye frihet for ALTFOR mange uegnede folk. Er nesten som med tilgangen til norske våpenlager
play`ern Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 De kan jo ikke vite om det er uhell eller med vilje!!! Derfor er det heller rett og straffe dem en og la dem gå....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå