superreven Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Prøvde dette i macro tråden først, uten hell: Reset instance macroen /invite "spiller som er i gruppe" /script LeaveParty() fungerer ikke lenger. Dette ble gjort ved siste patch synes jeg å huske jeg har lest. Noen som vet om en som fungerer? Det er ikke alltid man har en venn å resete instancen med... ofte når jeg farmer noe i en instance er klokken midt på natten. Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Ble hotfixet ved maintainance i forrige uke. EDIT: Har ikke fått til å resette instance uten at noen har invita meg etter fixen. Endret 3. august 2005 av eMPea Lenke til kommentar
superreven Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Ble hotfixet ved maintainance i forrige uke. EDIT: Har ikke fått til å resette instance uten at noen har invita meg etter fixen. Ja, ikke jeg heller Det går jo på det viset også (jeg pleier å invite, make them leader, leave group -> leave instance), men det er ikke alltid folk kan eller det er midt på natten og du har inget bedre å gjøre en å farme instance for shards elns.. og ingen er tilgjengelige. Liker ikke å mase på folk heller... synetes den macroen var helt genial.. fy blizz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå