Gå til innhold

Half-Life 3 for Xbox 360? (X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper på at det kommer til PC. Hadde vært fett med HL3 på Xbox1 da :p

Hadde hakka svært da, men HL3 er GARANTERT(!) til PC, hvis ikke Valve lager Steam for Xbox360 også da ;)

Kan skje? :ermm:

Skrevet

Vel nå bestemte jeg meg for ikke så lenge siden å kjøpe meg en 360 når den kommer og ikke lenger bare satse på playstation. Så jeg har ingen problemer med et muligt kapittel i Half Life serien entrer den maskinen. Siden når det kommer har jeg nok litt dårlig data til det. Så passer fint det.

Det tastaturet virket ganske smart. :thumbup:

Skrevet

hvorfor ikkje lage mus og tastatur til Xbox 360, ikkje likt som data tastatur, men eit gaming tastatur liksom??, då blir det møkje bedre og spille, og trur att fleire ville vurddert Xbox360,

Skrevet (endret)

Håper inderlig at Steam-systemet ikke kommer på Xbox 360, Xbox Live funker mye bedre.

Endret av Spidy
Skrevet

Microsoft gjør nok alt de kan for å slå Playstation. Microsoft kan slå Sony hvis de får de beste titlene. Derfor har sikkert MS betalt store summer til Valve. Kanskje ekstra-store for å gjøre det til en "xbox only" tittel. Hvem vet ?

Det er dessuten mye arbeid med å konvertere programmer fra PowerPC til x86, og andre veien.

La oss bare håpe HL3 kommer først og til PC.

Skrevet

Dette høres ikke bra ut. La oss alle krysse fingrene for at Half-Life 3 aldri vil bli utviklet, og at Valve heller bruker ferdighetene og kreativiteten sin til å lage noe nytt og spennende.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...