KoKo_ Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 (endret) Hei! Jeg trenger, som så mange andre, litt råd om hva jeg bør bruke pengene min på. Har som topic sier tenkt meg å bruke mellom 6000 og 10000 (maks!) på et bilstereoanlegg. Alt skal inn i en Mazda 626 '94. Der har jeg fra før en Blaupunkt CD/RDS spiller, synes å huske det stod 4*45W på den. Håper å kunne beholde den, men bytte ut resten av lydanlegget. Har originalhøytalerne som fulgte med som ikke imponerer med en billig aktiv sub brukt til 300. Altså ikke mye kvalitet. Jeg liker fyldig bass, men selvfølgelig, det viktigste er lydkvalitet. Tenker meg to høytalere foran, ingen bak. Og en subwoofer som kan fylle lydbildet. Viktig at subben matcher lydbildet til høytalerene foran. Det er 6*9 høytalere jeg må ha siden jeg ikke har lyst å begynne å "modifisere" på bilen. Basskassen til subben bør også følge med. En aktiv sub at vært ideelt om det gir like mye for pengene som en delt løsning med forsterker. Har aldri drevet med bilstereo, er derfor ganske grønn på montering, strekking av kabler osv. Det ligger originale kabler til høytalerene, og "fete" strøm, signal og jordkabler bak til bagasjerommet hvor subben skal stå. Håper dette skal fikse kablinga. Vil jeg tjene mye på å skifte ut kablene til fronthøytalerene? Kortversjon: Jeg trenger anbefalinger på 2 fronthøytalere og en subwooferløsning. Mvh Sindre Fjær Endret 3. august 2005 av KoKo_
Oter Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 (endret) #salgsannonse fjernet av moderator. Vennligst hold slikt til bruktmarkedet, så slipper vi å forsøple forumet med det# Endret 3. august 2005 av Afseth
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå