Mendel Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Jeg har i det siste opplevd en del lag i wow og har gått ut og sett i Oppgavebehandling at WoW bruker 98% +- av prosessorkraften, måten jeg løster dette på er å avslutte MSN Messenger og Daemon Tools, da fungere det ganske bra med litt lag av og til. Noen som vet hva dette kan skyldes? Er det rett og slett at WoW av en eller annen grunn skal krangle med MSN eller Daemon Tools? Jeg har for tiden 768 MB DDR-SD RAM, men skal sette inn en 1024 brikke snart. Jeg vet at det vil hjelpe litt, men ikke all verdens. Er det noe jeg kan gjøre med at WoW og MSN krangler?
Jonas Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 At WoW bruker såpass mye av CPUen er jo ikke rart. Hele spillet er en stor løkke, og den tar hva den kan få. Du burde heller reagere hvis WoW IKKE dro mye. Har forresten ikke noe problemer med WoW, MSN og DM sammen.
Mendel Skrevet 3. august 2005 Forfatter Skrevet 3. august 2005 Er ikke normalt at et program skal ta 98% av prosessorkrafta alikevel Noen som vet hva det kan skyldes?
Pug Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Er ikke normalt at et program skal ta 98% av prosessorkrafta alikevel Noen som vet hva det kan skyldes? Hender ofte at WoW drar så mye når jeg er i ubrs/laggrimar/andre steder med enten mange folk eller grafisk krevende. Jeg tror det er vanlig at WoW bruker så mye.
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 WoW spiser mye CPU grunnet det er så forbaska mange modeller overalt som skal håndteres. Kommer veldig ann på hvor i spillet du er - jeg har MSN oppe, uten at dette er noe problem. Jeg vet om fler som har sagt at Deamon Tools får ting til å lagge, men dette gjelder som regel bare når spillet er mountet via Deamon Tools noe WoW ikke er.
Mendel Skrevet 3. august 2005 Forfatter Skrevet 3. august 2005 Ok, det kan være fordi jeg har mountet opp en annen CD på Daemon tools, skal prøve å unmounte Personlig tror jeg dette kan skyldes for lite RAM og for mange programmer installert Jeg har jo fjernet noen og det hjalp, men jeg vet ikke om noen programmer som kan fjerne gamle programmer fra registryen og minnet. Om noen der ute kan hjelpe meg med dette så blir jeg gla. <Sitterpåjobboggledersegtilferienpåmandag>
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå