Gå til innhold

Ny onyxia bug? :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og guildet driver på med onyx nå.. (drept henne mange ganger)

Nå plutselig vi var på 10% så regaina hun HP fra 10%-79% :S WTF liksom..

Noen andre opplevd det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanke være det.. tok henne til 3% istad og alle sto på veggene.. Da ble det ikkenoe healing på henne :S (på 3% wipet tok vi henne fra 17% med 4stk :p mt+2xpriest+meg ^^)

Skrevet

hvis noen resister eller unngår å bli fearet resetter hun aggrolist og aggroer den som resistet. når den er død har hun ingen andre på aggrolist og begynner å regenne til noen angriper henne. har skjedd et par ganger til oss også

Skrevet (endret)

hæ? Det kan ikke stemme i det hele tatt. I dag tok guildet mitt ned Onyxia på thunderhorn serveren. Vi fikk en Deep Breath og ganke mage døde, inkludert meg. Jeg hadde da Soulstone og fikk en dwarf priest til å bruke fear ward på meg i det jeg resurrected. Onyxia lander akkurat da og MT fikk selvsagt aggro og ble healet av andre priests. Jeg kunne da gå rundt ubeskymret og resse de som hadde dødd av Deep Breath. Jeg fikk ikke aggro eller noe da jeg resistet fearene hennes.

Jeg synes i det hele tatt at fearward er ganske imba. Immune to fear i 10min ftw :D

Endret av Benbjo
Skrevet

Giev me (troll priest :ermm:).

Vi har shadowguard, hver gang hun deep breather meg mister hun 90 hp hvis hun ikke resister, slå den. Så har vi en handy debuff som gjør at hun slår for 20 mindre, det er stor forskjell fra 1000 og 980 skal jeg si deg ;) I motsetning til at alliance prester kan vandre rundt å rezze fritt mens vi horder må regne med noen fear iblant så er det heeelt jevnt :) Eller hva?

Skrevet

Selvsagt er det helt fair :p Dere har jo Shamans ;)

Jeg tror at fearward er blitt skikkelig buffet. Før 1.6 patchen når vi tok magmadar ble fearward borte etter at man hadde resistet 1 fear.

Skrevet

Fear ward-greia er en bug såvidt jeg vet. Tidligere funket den ikke på noen bosser, men nå funker den på bosser, og blir ikke oppbrukt etter et use som før.

Buffa eller bugg vet jeg ikke, men funker fett :D

Skrevet
hæ? Det kan ikke stemme i det hele tatt. I dag tok guildet mitt ned Onyxia på thunderhorn serveren. Vi fikk en Deep Breath og ganke mage døde, inkludert meg. Jeg hadde da Soulstone og fikk en dwarf priest til å bruke fear ward på meg i det jeg resurrected. Onyxia lander akkurat da og MT fikk selvsagt aggro og ble healet av andre priests. Jeg kunne da gå rundt ubeskymret og resse de som hadde dødd av Deep Breath. Jeg fikk ikke aggro eller noe da jeg resistet fearene hennes.

Jeg synes i det hele tatt at fearward er ganske imba. Immune to fear i 10min ftw :D

Fearward er ufatterlig IMBA slik den er nå. Horde har faktisk ingen måte å motstå fearen hennes ettersom at Tremor totem ikke funker sikkelig (eller jeg bare har hatt uflaks de 20 gangene vi har fighta henne) med en 5 sek puls på totem som da fjerner fear. MAO Horde kan gjøre lite mot fear annet enn Undeads som i mange tilfeller er helt uaktuelt om Maintank skulle ble fearet og noen resister den fearen via WotF snur hun seg direkte til de og setter deler av raidet i fare for blast.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...