Gå til innhold

Quel`serrar, How to forge?


Anbefalte innlegg

I dag droppa boka i DireMaul, så nå har warrioren min en sjikkelig main hand på gang her. Her er Sverdet, mitt spørsmål er. Har noen av dere gjort siste del av questen? Hvilken % onyxia bør være på før man legger det under flammene hennes, og hvor forst man må loote det igjenn osv. Hadde vert fint med en grundig forklaring på norsk, istedet for de møkka sidene til thottbot.

 

Nå er det en stund før guildn min er klar til å ta henne tror jeg, men håper jeg kan noen venner kan orden meg en plass i et raid, slik at jeg får laget det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I dag droppa boka i DireMaul, så nå har warrioren min en sjikkelig main hand på gang her. Her er Sverdet, mitt spørsmål er. Har noen av dere gjort siste del av questen? Hvilken % onyxia bør være på før man legger det under flammene hennes, og hvor forst man må loote det igjenn osv. Hadde vert fint med en grundig forklaring på norsk, istedet for de møkka sidene til thottbot.

 

Nå er det en stund før guildn min er klar til å ta henne tror jeg, men håper jeg kan noen venner kan orden meg en plass i et raid, slik at jeg får laget det.

plasser sverdet i flammene hennes (stå forran få flamme på deg), etter dette er gjort må hun drepes innen 20 min, ta nå med det sverdet du får til duden i DM , og swosjh går ut og drep noen allies

Lenke til kommentar

nei haku, feil. du skal ikke stå i flammene slik at det blir heated, du skal kjøre det ned i bakken. ikke si noe du ikke vet.

 

 

plasser sverdet ned i bakken foran onyxia når dun er på ca 3-5% health. plukk det opp når hun er død og "use" det på liket hennes. så returnerer du til DM libary og får quel'serrar. hvis du tabber deg ut må du vente til neste gang du dreper onyxia med å få sverdet.

 

sverdet er kun heated i 5 min el no. så best å sette det ned helt på slutten....... da slipper du at dere wiper og du må vente en uke også......... hvis du ikke drar til DM mens resten av raidet venter på at du skal hente et nytt et da.

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar
Er vel ikke akkurat så mye å "smake" på i pvp da :p 1h i pvp? Joda..

 

Smak på reaperen min og cannon trinketen min du heller :evil:

 

Edit: Sry for ot, men er så trøøøttt :cry::p

Det er vistnok ingen problem å knerte noen med reaperen når du har dette main hand, men det gjenstår og se.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...