.V. Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 "Trenger" en addon som viser hvor lenge partymembers har igjen på buffs jeg har kasta på de, som f.eks. HoTs og andre korte buffs. Finnes noe slikt? Fant ingenting på cursegaming....
zypher_ut Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Tror ikke det finnes. Har aldri sett noe sånt i hvert fall...
chokke Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 haha... tror ikke det er lov, men det er nå meg.
Mendel Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Når jeg buffer blessings med min paladin så tar jeg først meg og så resten av gruppe, da vet jeg at når min går ut så må jeg buffe resten å
.V. Skrevet 6. august 2005 Forfatter Skrevet 6. august 2005 Når jeg buffer blessings med min paladin så tar jeg først meg og så resten av gruppe, da vet jeg at når min går ut så må jeg buffe resten å Det er selvfølgelig ikke noe stort problem, men det jeg er ute etter å vite er når jeg skal refreshe 10/20seks HoTs så da funker ikke taktikken din så bra.
SilverCRX Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 CT_raid viser buff-timers på de andre i raidet (til tider, er jo ikke _helt_ perfekt akkurat), men det fungerer kun i raid..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå