Gå til innhold

Problemer med Cardia/Norwaydisc


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Jeg skulle nettopp bestille noen plater fra norwaydisc.no, og da jeg kom til kassa valgte jeg Cardia/Visa som betalingsmåte som vanlig. Men denne gangen gikk det skeis. :cry:

 

Da jeg hadde tastet inn visakortinformasjonen hos Cardia skulle jeg bli sendt over til Norwaydisc igjen for bekreftelse. Jeg ble iofs redirecta tilbake, men ble spurt om å logge på igjen. Da jeg tastet inn brukernavn og passord havnet jeg tilbake i kassakøen, ved trinnet "Forsendelse info".

 

Så nå sitter jeg her med en bestilling som ikke ble bekrefta og er 1000,- fattigere - trukket av Cardia. :thumbdown:

 

Har sendt mail til norwaydisc, og jeg regner med at det ordner seg greit. Men siden jeg ikke regner med å få svar i kveld, så lurer jeg i mellomtida på om noen har opplevd noe slikt, og hva dere eventuelt gjorde da?

 

Mvh,

John David Petersen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Vi svarte på din e-post for en stund siden (22:08 for å være eksakt).

 

Pengene har ikke blitt trukket, kun reservert hos cardia og på ingen måte "forsvunnet". Vi må logge inn hos cardia og godkjenne hver eneste transaksjon, dette som en sikkerhet i tilfelle situasjoner som denne skulle oppstå.

 

Vi avventer tilbakemelding fra deg for å se om vi klarer å fremprovosere dette problemet for så å gjøre noe med det.

 

Mvh

Tor Magne Dyrskog

NorwayDisc AS

Lenke til kommentar

Takker for svar! Helt konge at dere tar dere tid til å svare på mail så sent på

kvelden forresten. Det er hva man virkelig kan kalle service! Dere lever opp

til det gode ryktet. :thumbup:

 

Svarte på mail for noen timer siden, og alt er i sin skjønneste orden. :)

 

Mvh,

John David Petersen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...