bozoc Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Hei hvor kan jeg finne styling til Opel kadett 1986mod??? Trenger glass til lys og felger og inntriør. helst norske nett sider.
Pluggen Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Hva slags karosseri har du? Jeg har en 86 Sedan Stort sett alle dekk og felgforhandlere skaffer felger i 4x100 boltsirkel.. Husk at du skal ha ca. 49 innpress da Glass til lys hvor? Gjør som jeg gjorde, lakk det i den fargen du liker, men gjennomfør det, å ikke bruk 14 forskjellige farger...
bozoc Skrevet 1. august 2005 Forfatter Skrevet 1. august 2005 jeg vil gjerne kjøpe nye glass lys bådde foran og bakk.
Pluggen Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Lykter du tenker på? Er ikke mange framlyktene å få til denne, men prøv www.spriti.com for styling/mulig lykter...
_plextor_ Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 (endret) Hei. Her har du linker til styling sider, jeg vet ikke hvor mye de har til din bil da, men du får en del linker iallefall. www.czt.no www.streetdesign.no www.powerzone.no "søk på ast performance" www.df-styling.no Kommer ikke på mer i farten, men hvis noen adresser ikke funker, prøv .com, eller .net Lykke til Endret 3. august 2005 av _plextor_
phax Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 kan jo også titte på stickyen på toppena av denne kategorien. link
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå