Itw Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Heisann Jeg har invester i en gamingrouter fra d-link, men jeg får ikke til det med portene på den. HAr 2maskiner koblet til den, og jeg sliter med og få åpnet porter til den ene maskinen. Den ene maskinen min får ok på nat testen på post 6881 til azuerus mens den andre maskinen igjenn aldrig får det. Og den har alltid hatt det før jeg fikk den routern montert. Nå får jeg for detmeste røde, og avogtil gule blåe smilyere på azerus. Begge maskinene har samme oppsett i routern. Jeg har ikke mulighet for og åpne porter spesielt beregnet for en maskin på special aplications, men vist jeg bruker noe som heter gaming kan jeg åpneporter mot en enkelt ip. Men jeg har brukt begge valgene, har åpna for port 6881-6889 på specialaplications og til begge maskinenes ip på gaming med de samme portene, men alikvell er det bare en av maskinene som får grønne smilyer? Noen som har noen gode vise forslag?
knut Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Du må bruke forskjellige porter til maskinene. dvs at den første maskinen har 6881-6889 og den andre kan ha 6890-6898.
Itw Skrevet 1. august 2005 Forfatter Skrevet 1. august 2005 Ooh... TUSEN TAKK!! Skal teste det med engang:)
Itw Skrevet 1. august 2005 Forfatter Skrevet 1. august 2005 Hmm funka ikke, satt portene til TCP 6890-6899 og skifta inne i azerus men det hjalp ikke, enda bare blåe og røe smilys... Det kan ikke være noe med selve denne dataen?
Sylvarius Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Pass på at alle software brannmurer er slått av på dataen din. - Sylvarius
Elgvenn2 Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 ....samt at du skriver rett IP i forhold til maskinen du forwarder til
Itw Skrevet 1. august 2005 Forfatter Skrevet 1. august 2005 Hi hi fiksa det Løsning: avinstalere azuerus og innstalere det på nytt. Og der man åpner porter under special aplications kan man ikke forwarde til en bestemt ip innenfor nettverket, bare åpne porter. Men så har man en funksjon som heter gaming, og der kan man også åpne porter, mere ment for spil da, men der kan man legge til ip også Men har fått til, men tusen takk for all hjelp!!!!
SteinRJ Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 http://www.portforward.com/dlink/DGL-4100.htm Her er en guide til 4100/4300 og åpning av porter. De har også guider til andre routere. Sjekk her dersom du får flere problemer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå