Gå til innhold

Systemkrav ang. operativsystem

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grunnenen til at ME ikkje er støtta når det står 2000/XP er at arkitekturen i ME er totalt anderledes enn i 2000/xp, sjølv om 2000 og ME kom samtidig

ME var det siste av 9x-systemet som var tiltenkt heimemarkedet, (av fleire grunnar blie denne arkitekturen dumpa til fordel for systema basert på NT-"teknologien" til microsoft.

3.51 ->4.0->2000 -> XP--> Vista

Linjeføgere |-> (2003)

95 --> 98 --> 98SE --> ME

Men det er spel som støttre begge windows platformene.

PS Berre sjå bort frå jorns totalt uinteressante innlegg.

Skrevet (endret)
Grunnenen til at ME ikkje er støtta når det står 2000/XP er at arkitekturen i  ME er totalt anderledes enn i 2000/xp, sjølv om 2000 og ME kom samtidig

ME var det siste av 9x-systemet som var tiltenkt heimemarkedet, (av fleire grunnar blie denne arkitekturen dumpa til fordel for systema basert på NT-"teknologien" til microsoft.

3.51 ->4.0->2000 ->  XP--> Vista

Linjeføgere  |-> (2003) 

Men det er  spel som støttre begge windows platformene.

Takk for svar!

Så det går garantert ikke an å kjøre det på Me med andre ord, eller er det bare det at det funker bedre på 2000/XP?? Hvis jeg installerer og prøver, kan jeg risikere at PCen krasjer, ogå formatere?

Endret av espkul
Skrevet
Grunnenen til at ME ikkje er støtta når det står 2000/XP er at arkitekturen i  ME er totalt anderledes enn i 2000/xp, sjølv om 2000 og ME kom samtidig

3.51 ->4.0->2000 ->  XP--> Vista

Linjeføgere   |-> (2003) 

Men det er  spel som støttre begge windows platformene.

Takk for svar!

Så det går garantert ikke an å kjøre det på Me med andre ord, eller er det bare det at det funker bedre på 2000/XP?? Hvis jeg installerer og prøver, kan jeg risikere at PCen krasjer, og må kanskje formatere?

Bare seriøse svar takk :yes:

Skrevet
Hvis jeg installerer og prøver, kan jeg risikere at PCen krasjer, ogå formatere?

Det tviler jeg på.

Du vil trolig ikke bare få installert/spilt spillet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...