Gå til innhold

Skal ha nytt TT-kabb.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tsunami! Som sagt, anbefales

Ja den anbefales.

ja den anbefales!! hehe anbefaler den selv

 

når det gjelder den liksom dårlige kvalitet noen nevnte: døra i fron datt av når jeg stappa i komponentene(under bygging) men er jo bare å tre den på igjen.. hadde pcen liggende på siden når den datt av og normal skal den jo stå oppreist så hvs du syns det er en grunn til å gå for et annet kabinett så ja.. hehe ikke god nokk grunn...

 

det lille lokket over usb, firewire sov er riktig nokk et billig lokk av plast.. men det kan da umulig spille noen rolle??? holder jo mer en nokk til sitt bruk(dekke over usb porter)....

Lenke til kommentar

TT Shark er ett skikelig bra kabinett, lett å montere i, stort,praktisk brett du kan ta ut for å montere HK. Man slipper også å ta frem skrujernet hver bidige gang man skal åpne det for å resette cmos etter en hard OC :whistle:

 

Det er også klargjort for evt vannkjøing, og pga de grillene i sida kan man få montert noen heftige 120mm vifter her, noe eg benytta sjangsen til å gjøre. Det kommer med en 120 mm fifte bak og framme så det er sagt. Og ikkje minst det ser fett ut. Eg er ikkje personen som lar meg irritere over noen vifter ser du.

 

Anbefales. :thumbup:

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Må legge ved at TT viftene ikke er så bra så bytte ut de 2 120mm viftene så hjelper det.

92mm i døra har jeg ikke lagt noe merke til den er faktisk ganske stille.

stemmer.. de burde byttes ut.. silent x forekslempel eller papst... MIST er også bra ;)

 

i følge tt ligger viftene i tsunami på 21db.. dette er bare tull og tøys... men den 92mm vifta er som sagt her ikke så ille.. men hvor bra ytelse(mye luft den flytter) kan vel diskuteres...

Lenke til kommentar
jeg har også tenkt på tt kabinett tror jeg går for

tt tsunami men er usikker på om jeg skal ha plexi eller ikke !!

har noen peiling på om den 90 mm vifta isiden på

pleximodellen har mye å si for kjølinga ?

nei det følger ikke med 99mm vifta da.+ at det veier 500gramm mer.. men du kan jo lage et hul til vifta selv::.. ;)

Lenke til kommentar
TT-kabinetter er veldig greie for sånne som ikke har råd til LianLi. Sånne som meg.

Lian Li for meg er uhørt egntlig, råd til det har eg men eg syns ikkje så mye om dem sånn sett. de blir for stilrene ;) Men skal ikkje lage noen diskusjon her, men det var bare min menig. Angrer ihvertfall ikkje ett sekund på at eg kjøpte TT Shark sort :love:

Lenke til kommentar
Lian Li for meg er uhørt egntlig, råd til det har eg men eg syns ikkje så mye om dem sånn sett. de blir for stilrene  Men skal ikkje lage noen diskusjon her, men det var bare min menig. Angrer ihvertfall ikkje ett sekund på at eg kjøpte TT Shark sort 

 

Hear you on that one! :D

Lenke til kommentar
Lian Li for meg er uhørt egntlig, råd til det har eg men eg syns ikkje så mye om dem sånn sett. de blir for stilrene  Men skal ikkje lage noen diskusjon her, men det var bare min menig. Angrer ihvertfall ikkje ett sekund på at eg kjøpte TT Shark sort 

 

Hear you on that one! :D

Roger det!

 

Menne litt OT her, noen som har noen bra vifter å anbefale?? Delta viftene er jo bra syke da, har jo vifteregulator så en skulla greie å dempe de jævlene litt :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...