RedRocK Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Hei! Jeg lurte litt på hvordan program man trenger for å kunne legge til effekter til sanger mens man spiller de, og slik at man kan starte to sanger samtidig slik at man kan få en rolig overgang til en ny sang Takker for alle svar
RedRocK Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Skrevet 30. juli 2005 Hvor kan jeg evt. laste ned en trial ? Mvh. meg
Stor Oddnoga Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Google: http://www.google.com/search?sourceid=ie7&...ruments+traktor
HKRoed Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Anbefaler også at du tester Virtual Dj 3.0 fra Atomix. Jeg har testet både Traktor og BPM, men falt for Virtual Dj. Både Traktor og BPM var utrolig trege med oppdateringer, og de manglet en del funksjoner. Som feks m3u støtte og ID3v2 Og ikke minst er Virtual Dj vannvittig kjapp til å scanne musikken din hvis du velger å kun lese filnavn, og ikke ID3. Det trengs når en har over 63000 mp3-filer
el-asso Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)
Stor Oddnoga Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Til ren miksing denger Traktor Virtual DJ. Er en grunn til at bla. Final Scratch-løsningen bruker Traktor. Men, som du nevner, Virtual DJ er nok bedre på playlists, men det er ikke dette Traktor er beregnet på. Selv bruker jeg Traktor og iTunes i tospann. Traktor til å mikse, iTunes som playlist.
KristianU Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Jeg bruker SoundManager, Dalet5.1E og ikke minst DigAS by D.A.V.I.D. Men disse koster et titallstusen kroner. Proffe program. Det har sine fordeler å jobbe i radio!
Anbefalte innlegg