pessimisten Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 noen som kan fortelle meg hva som er nederst på dektoppen (ikke rainlendar)???? bruker objekt dock men har for mange snarveier
Ṱormod Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Rainmeter er det du er ute etter. Det kommer med et skin som er akkurat likt det som er i screenshoten.
pessimisten Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Skrevet 30. juli 2005 Rainmeter er det du er ute etter. Det kommer med et skin som er akkurat likt det som er i screenshoten. oooops mente ikke rainmeter*** sorry
Marti Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Det er Launch Tab som ligger nederst der. Anbefales ikke siden det prøver å overlappe andre programmer og spill.
pessimisten Skrevet 1. august 2005 Forfatter Skrevet 1. august 2005 Det er Launch Tab som ligger nederst der. Anbefales ikke siden det prøver å overlappe andre programmer og spill. ok
pessimisten Skrevet 5. august 2005 Forfatter Skrevet 5. august 2005 er det noe prog som er som sånne mapper som på luchtab, men med drag funksjon som på objekt dock??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå