tfx Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Jeg får en 6230i som erstatningstlf uten operatørlås i løpet av et par dager. Er imidlertid i tvil om jeg skal beholde denne og i stedet går for en Samsung D500, eller SE K750i. D500 har jo helt konge design, mens K750i har bedre kamera. Noen som har et forslag til hva jeg burde gjøre? Lar noen av dere bestemme, jeg klarer ikke
pologutt Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Jeg ville gått for en k750, som er den beste av de tre telefonene..
tfx Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Skrevet 29. juli 2005 Selv om det har vært store problemer med software og firmware på den? Leser rundt omkring på endel forum at mms og gprs har vært svært vanskelig å ha med og gjøre til tider, dersom man ikke sender den inn og får den oppdatert....
Heineoen Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 (endret) Er det ingen som har funnet ut hvordan man kan skru av kameralyden på K750i enda? Endret 29. juli 2005 av Heineoen
pologutt Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Programvaren oppdaterer du selv. Dermed får du løst de fleste programvarefeilene på under 30 minutter. Når du oppgraderer programvaren, og setter telefonen på stille, så slipper du kameralyden. Dette er jo skrevet flere titalls ganger tidligere...
Glipp Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Selv om det har vært store problemer med software og firmware på den? Leser rundt omkring på endel forum at mms og gprs har vært svært vanskelig å ha med og gjøre til tider, dersom man ikke sender den inn og får den oppdatert.... den telefonen jeg fikk i går hadde ikke nå mye bugs iallefall nei. har ikke funnet en enda
nomore Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 eg liker utseende og størrelsen på 6230i, men den har dårlig batteri. d500 liker eg enda bedre, men den har enda dårligere batteri. så i tvil, kjøpte eg i forgårs k750i(tross mange som har problem). og dette har eg ikke angret på. eg har ladet den en gang, og eg har fortsatt over 65% igjen. og da har eg spilt mp3, hørt radio, tatt bilder og film, ringet og sendt sms/mms(6230i'en til en kamerat var nyladet da han tok opp video, og var kjapt nede i 70% kapasitet, muligens bug). og eg har enda ikke hatt et eneste problem som mange andre rapporterer inn. eg har da siste offisielle software. har også hørt at k750i har litt mer "plastikk" følelse. dette er eg ikke enig i. da har eg sammenlignet 6230i, k700, t630 og k750i. klart, plastikk er der, men den virker solid, og metallet rundt + metalllinsedekselet bak trekker dette opp. kameraet er ikke så viktig for meg. men det imponerer når eg bruker det. nå er eg også lett å imponere, som gikk rett fra t630(hadde denne kamera egentlig? ) selv om denne telefonen skulle ta kvelden nå, hadde eg kjøpt ny i morgen
dysfunctional Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Er det ingen som har funnet ut hvordan man kan skru av kameralyden på K750i enda? Hehe, tar den på lydløs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå