The 5 element Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Eg har eit Ericsson HM210di modem/router som eg fekk i samband med ADSL frå Tele2. Skulle ha opna port 10000 i denne routeren slik at eg fekk kontakt med ei maskin her heime via internett når eg var på reis. Har vært i kontakt med Tele2, men dei har ikkje support på slikt. Dei er berre villige til å hjelpe med det som må til for å koble til internett. Er det nokon som har ein slik boks eller veit korleis det skal gjerast?
agvg Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Dei er berre villige til å hjelpe med det som må til for å koble til internett. Er det nokon som har ein slik boks eller veit korleis det skal gjerast? Hadde ikke du også en 3com-router i følge en annen post? Flyttes til nettverk
GoUrmet Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 www.portforward.com Det kan henne at ruteren din ligger der. Da skal det være guide iallefall
The 5 element Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Skrevet 28. juli 2005 Eg har ein 3com router og, men den er satt opp som ein switch og står i ein anna del av huset sidan eg trengte fleire tilkoblingar og trådlaust der. Har og ein SMC router som eg kan sette opp, men då blir det modem - router - switch. Enklare dersom eg kunne klart meg med kombinert modem/router. Fant den på www.portforward.com, så eg får prøve det som står der før eg spør på nytt. Flyttes til nettverk? Hadde eg klart å plasser den i feil kategori? Dersom det var tilfelle så beklagar eg så mykje, og skal slutte med å lage nye trådar så tidlig om morgonen, tydelegvis ikkje heilt vaken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå