Po[wP]ow Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Hei! Noen ting jeg har lurt på.. Hvordan unlocker man ting på battlefield 2!? Og går det ann og få Bots på maps som er over 16 size?? hvordan?? Jeg synes det er litt kjedelig å bare ha en map der jeg kan kjøre fly på hehe. Jeg trenger noen svar.. !
Enceladus Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Tror nok du må kjøpe spillet først... Jeg tror han har BF2, bare ikke mulighet til å spille på nett eller han vil bare spille mot botter. Det er sant at det er bare et kart med fly på i singeplayer delen som funker med botter. Er synd at det ikke er fikset slik at 32 og 64 kartene er mulige i singleplayer. Jeg har selv ikke muligheten til å spille over nett, men bottene er ikke så verst de Er de smarteste bottene jeg noen gang har opplevd. Jeg tror ikke det er noen mulighet for å få botter på de større kartene nei. Fårhåpentligvis i en patch eller utvidelsespakke kan det være vi får det da. Jeg har også lurt på hvordan man unlocker våpen i BF2. Kanskje det ikke er mulig i singleplayer delen men bare på multiplayer?
viranth Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Ikke mulig å unlocke våpen i singleplayer uten 'cheat'.
r0zie Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 last ned coop mod så har du 64 boter og alle våpen uten cheat
Nikkos Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 ow' date='28/07/2005 : 00:27'] Hei! Noen ting jeg har lurt på.. Hvordan unlocker man ting på battlefield 2!? Og går det ann og få Bots på maps som er over 16 size?? hvordan?? Jeg synes det er litt kjedelig å bare ha en map der jeg kan kjøre fly på hehe. Jeg trenger noen svar.. ! Kjøp spillet du først, såvidt jeg husker så har du lastet ned spillet fra nettet...mener å ha lest det i en nylig stengt tråd? Så får du sikkert svar på dine spørsmål.
r0zie Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Bare lurer, hvorfor har du skrevet under "Spill som alle liker borsett fra meg" at du ikke liker bf2 så kommer du her og spør etter hjelp til nedlasta versjon.. Virker søkt syns jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå