Gå til innhold

x700pro og BF2 = frys


Beop

Anbefalte innlegg

Fikk dette kortet for noen dager siden og det yter over mine forventninger...

Problemet er at under spilling i Battlefield 2 så fryser plutselig skjermen heeeelt i 10-30 sek, før spillet fortsetter (og jeg da har kjørt meg selv ihjel). Har prøvd forskjellige drivere (Catalyst 5.7 og Omega 5.6 og 5.7), og ingen forskjell kan merkes.

Systemet mitt er:

 

AMD64 3000

Asus Nforce 3 HK

Kingston 1024mb 400mhz ram

Sapphire X700Pro (Hybrid)

 

Noen som har opplevd samme sjiten, eller som vet hva som er feil?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lesehastighet på rammen er rett over 3000mb/s, og skrive er ca 1150mb/s. Latency ligger på 61.6ns... Når det gjelder HD`en, så har jeg ca 2GB ledig, men samme feil skjedde tidligere når jeg hadde 10gb ledig også...

Må jeg kanskje ha mere ram da?

 

Når det gjelder detaljerikhet i spillet så kjører jeg alt på HIGH utenom shadow som står på medium, AA på 2x. Spillet går flytende så og si hele tiden.

Endret av Beop
Lenke til kommentar

Jeg har fremdeles ikke løst problemet og skjønner ikke bæret av hva som skjer!

Nå er det ennå verre... Spillet låser seg helt, og går ca 1 frame per minute. Må resete maskinen for å slippe unna.

Ingen som vet hva som kan gjøres?

Lenke til kommentar
Lesehastighet på rammen er rett over 3000mb/s, og skrive er ca 1150mb/s. Latency ligger på 61.6ns... Når det gjelder HD`en, så har jeg ca 2GB ledig, men samme feil skjedde tidligere når jeg hadde 10gb ledig også...

Må jeg kanskje ha mere ram da?

 

Når det gjelder detaljerikhet i spillet så kjører jeg alt på HIGH utenom shadow som står på medium, AA på 2x. Spillet går flytende så og si hele tiden.

prøv å skru ned detjalene og sånt til mediun/low, hvis du har prøvd det og det samme skjer fortsatt, så vet jeg ikke.

Men prøv i hvert fall å skru ned detjalene(shadow og alt det derre greiene)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...