Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, den der er pen!

Fikk forleden en 6h7h på hånda og kasta meg siden blinda var sinnsyk høye. Floppen viste 3h4h5h ...ja, jeg banna!

forr: hvilket nettsted spiller du på?

Skrevet
Hehe, den der er pen!

Fikk forleden en 6h7h på hånda og kasta meg siden blinda var sinnsyk høye. Floppen viste 3h4h5h ...ja, jeg banna!

forr: hvilket nettsted spiller du på?

7025769[/snapback]

du kan ikke tenke sånn. Du skal kaste den

Skrevet

Har nettopp opplevd den værste bad beaten i min pokerkariere

Satt og spilt på expekt, 0.10/0.20 bord

fikk utdelt KK raiser 4x storeblind, 3 stk caller.

floppen kommer: 9 K 2

jeg er første man ut, beter 1.50, de 2 andre folder.

en går all inn med ca 20$, jeg har circa like mye og caller.

Han viser fra AA, gjett hva neste kort blir: A :wallbash:

20$ dollar er jo ikke så mye men, jævlig iriterende :no:

Skrevet (endret)

7025769[/snapback]

7026911[/snapback]

Tenke sånn? Hva da? Hva jeg kunne ha fått? Hadde nok ikke kastet den hvis blinda var 10/20 men når vi snakker om 800/1600, kaster jeg den glatt.

--

Hva skjer når man tar Sit Out i en turnering, evnt Leave?

Endret av Zande
Skrevet

7025769[/snapback]

7026911[/snapback]

Tenke sånn? Hva da? Hva jeg kunne ha fått? Hadde nok ikke kastet den hvis blinda var 10/20 men når vi snakker om 800/1600, kaster jeg den glatt.

--

Hva skjer når man tar Sit Out i en turnering, evnt Leave?

7027553[/snapback]

Hva var stacken din på?

Skrevet

7025769[/snapback]

7026911[/snapback]

7027553[/snapback]

ja du kan ikke tenke hva du kunne fått, hvis caller med 67 hver gang vil du tape penger i lengden

Skrevet (endret)

@deleder,

husker ikke helt men det er jo uansett ikke verdt å Call'e den når du kunne banne bein på at det ble en raise, evnt. all-inn'er..

@Pinglebolla,

Ser ikke problemet å tenke på hva du kunne ha fått så lenge man tar de riktige avgjørelsene i utgangspunktet :)

Endret av Zande
Skrevet

Det kan jo være smart å spille slike hender som suited connectors og lave par hvis man kan få se floppen relativt billig og få godt igjen hvis man treffer.

Men hvis man må inn med 1/3 av stacken for å se flop er det selvfølgelig ikke vits.

Hvis du tar sit out i ei turnering vil du poste blinder og anter, men hver gang det er din tur vil du kaste deg. Du vil altså ikke putte noen chips i potten medmindre du må.

Skrevet
Hvis du tar sit out i ei turnering vil du poste blinder og anter, men hver gang det er din tur vil du kaste deg. Du vil altså ikke putte noen chips i potten medmindre du må.

7027939[/snapback]

Ok, blir man borte fra bordet da eller vil det stå "Away" på deg? Hvis du spiller i en 30mannsturnering med 3T, kan man bytte bord?

Skrevet

da har du nok ikke skrevet korrekt epost eller at eposten ble nappet av spamfilter. Gå til PartyPoker og be dem å sende nytt passord :) Kjem det ikkje da, har PP eller du et problem :)

Skrevet
da har du nok ikke skrevet korrekt epost eller at eposten ble nappet av spamfilter. Gå til PartyPoker og be dem å sende nytt passord :) Kjem det ikkje da, har PP eller du et problem :)

7035304[/snapback]

jeg har kopiert adressen fra innloggingen på msn, og dobbeltsjekket, så er riktig mail.

Skrevet

Førsteinntrykket jeg fikk når jeg oppdaget det rundt sommerferiens tider var at det er litt amatørmessig. Virker som det bare er en person som sitter å styrer alt (Hanna). Tror jeg venter til livepoker blir lovlig og første turnering er gjennomført for å se resultatene. Tviler på at dette skjer før jeg blir 18. Bra timing. :)

Skrevet

Straight flush fra tre til sju. Og det er snedig, med tanke på at jeg har spilt poker nærmest daglig siden 2003. Har flere bekjente som har fått en imperial royal flush tidligere (spar fra T til A) som har spilt i maks et års tid :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...