exmx Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 HAHA! Jeg tror NEI! Hva F*** skal en warrior med wand?
Plomma2 Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 HAHA! Jeg tror NEI! Hva F*** skal en warrior med wand? Et simpelt nei ville fungere. On topic: Jeg vet ikke, men gå til en weapon trainer så finner du fort uav det
dnthalhuk Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 (endret) Tror wand er forbeholdt spellcasters, i og med at Wand er tryllestav HAHA! Jeg tror NEI! Hva F*** skal en warrior med wand? Mange warriors bruker gun/bue til å pulle med og det er ganske kjedelig å pulle for mange fordi det tok 2 sekunder fra du trykka på knappen til du faktisk skøyt. Og wands er kjappere en buer og guns så derfor kunne warrior trengt en wand. Men warrios kan ikke magi Endret 27. juli 2005 av 1337Antikatt
M@R7!N Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Skulle ønske jeg kunne brukt wand! (seriøst) Hadde vært badass!
Mads J. Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Skulle ønske jeg kunne brukt wand! (seriøst) Hadde vært badass! hæhæ, ja kan se det for meg, den store barske Warrior, men en liten glitrende arcane tryllestav , so cute
Taykun Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Gi paladins wands! Ser for meg meg selv med en skikkelig badass liten stav som spruter flammer, eller hva!?? Greit, men ville iallefall vært mere logisk enn warrior som bruker wand, eller hur?
chokke Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Gi paladins wands!Ser for meg meg selv med en skikkelig badass liten stav som spruter flammer, eller hva!?? Greit, men ville iallefall vært mere logisk enn warrior som bruker wand, eller hur? nå er jo problemet at paladins ikke er badass
M@R7!N Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 (endret) Haha, så sant, så sant ^^ "Divine shield -> HS" Endret 28. juli 2005 av M@R7!N
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå