Gå til innhold

Mage build trenger tips


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg ville gjerne hatt en build som er effektiv dammage/mana og i tilleg ha go AOE dammage. Tipper vel på at det da blir en frost/arcane build. Den skal også være en pve

build. Så hvis noen kunne gi meg til hvilket build som passer disse kravene hadde det hvert fint

Lenke til kommentar

Jeg har en build som ikke er særlig populær da den ikke inneholder arcane. Den kalles elementalist build, du finner en sticky tråd om denne builden i U.S mage forums.

 

Jeg har prøvd den i 2 uker nå, og har opplevd både gode og tunge stunder med den.

 

Pluss

_______

 

vel, du har mye instant damage, som både fireblast, blast wave, cone of cold og coldsnap for å ta cone of cold igjen, gjerne i en velkjent combo.

 

dette har jeg fått veldig god bruk for i pvp, du gjør unna en god del skade på lite tid, og får god damage ut av alle frost og fire spells

 

Du kan fint gjøre mc uten å være frostspecced, samtidig som å ha frynsegodene til firemages.

 

Minus

_______

 

IAE så klart. Klarer meg uten, men merker at det svir uten den noen ganger.

 

Evocation er også noe jeg gjerne skulle ha hatt. Men er du en god mage, klarer du å spare mana der det trengs.

 

 

 

 

I akkurat min build er både improved fireball og frostbolt utelatt, så det tar for meg lang tid å sende iveg skade den veien. Starter derfor med polly, og kjører ivei en treng bolt eller ball der, og så nuker med instant dmg.

 

her er _min_ build, men finnes mange andre.

 

Frost Talents (27 points)

 

Permafrost - 5/5 points

Improved Frost Nova - 2/2 points

Ice Shards - 5/5 points

Cold Snap - 1/1 point

Improved Blizzard - 3/3 points

Arctic Reach - 2/2 points

Shatter - 5/5 points

Ice Block - 1/1 point

Improved Cone of Cold - 3/3 points

 

 

Fire Talents (24 points)

 

Impact - 5/5 points

Improved Fire Blast - 5/5 points

Ignite - 5/5 points

Flame Throwing - 2/2 points

Improved Flamestrike - 3/3 points

Blast Wave - 1/1 point

Critical Mass - 3/3 points

 

edit

Som en konklusjon liker jeg denne veldig godt, var frostspecced 18/33 før, men liker denne faktisk bedre. Viste seg at jeg klarte meg ganske ok uten arcane, og den er artig build for wsg og av.

Endret av mecha slin
Lenke til kommentar
Jeg ville gjerne hatt en build som er effektiv dammage/mana og i tilleg ha go AOE dammage. Tipper vel på at det da blir en frost/arcane build. Den skal også være en pve

build. Så hvis noen kunne gi meg til hvilket build som passer disse kravene hadde det hvert fint

Fire/Arcane er vel den meste grindebuilden og den builden som gjør mest dmg :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...