Gå til innhold

Den store Nintendo Revolution tråden!

Hva er dere mest spent på angående Revolution?  

211 stemmer

1. 1. Hva er dere mest spent på angående Revolution?

• Kontrollen
      121
    • Maskinvaren
      17
    • Lanseringstitlene
      22
    • Onlinesystemet
      10
    • Mulige medier
      2
    • 3. part bakoverkompabilitet
      21
    • Andre muligheter og spesifikasjoner
      17

Anbefalte innlegg

Skrevet
Bilder

Ser nesten ut til at de bildene vi har fått sett får i dag er ekte....

Dæven, det er ekte :dribble:

De kom jammen fort, i forhold til PS3 som vi måtte vente på i evigheter.

Synes den så veldig liten og søt ut jeg :wee:

- Alt handler ikke om kraftighet, sa en talsmann for Nintendo.
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bilder

Ser nesten ut til at de bildene vi har fått sett får i dag er ekte....

Dæven, det er ekte :dribble:

De kom jammen fort, i forhold til PS3 som vi måtte vente på i evigheter.

Synes den så veldig liten og søt ut jeg :wee:

- Alt handler ikke om kraftighet, sa en talsmann for Nintendo.

Nintendo har vel ikke bekreftet noe enda.. Så å si at den blir slik er å ta i litt... ;)

Skrevet
Nintendo har også noe å tilby oss med tanke på online-tjenester: Revolution vil ha støtte for gratis spilling over bredbånd, og det rapporteres at tjenesten vil være svært lik Xbox Live. Det vil også bli mulig å laste ned Nintendo-spill, alt fra de klassiske Donkey Kong- og Mario-spillene, til Mario Sunshine. Med andre ord: gamle klassikere, så vel som GameCube-spill, kan lastes ned og spilles av på Revolution! Ikke bestemt om denne tjenesten vil være gratis, dog.

Skrevet
Prebo ta og oppdater første inlegget ditt da. Når informasjonen kjem. Da bli det fint og oversiktelig. :)

Ja, skal gjøre noe slikt som i Playstation3 -tråden, men venter til vi har noe...

Skrevet
Prebo ta og oppdater første inlegget ditt da. Når informasjonen kjem. Da bli det fint og oversiktelig. :)

Ja, skal gjøre noe slikt som i Playstation3 -tråden, men venter til vi har noe...

Fint!

Skrevet

Ser ut som at Revolution ikke har ingang til minnekort.. Kan det da tyde på harddisk, å i så tilfelle, hvor skal de ha plass til den?

Skrevet

Merkelige greier. ville nesten hatt litt størrelse på den jeg. Også det med harddisk, ser ikke ut som det er noen. Og hva mener de med revolution? Håper de ikke snakker om utseende her. Egentlig, samma f. Har null tro på nintendo, men håper at de kommer med noe bra for en gangs skyld. Kjøpte faktisk gamecube for noen uker siden, bare pga resident evil, eneste spille til Cube som er kult ^^

Skrevet
Ser ut som at Revolution ikke har ingang til minnekort.. Kan det da tyde på harddisk, å i så tilfelle, hvor skal de ha plass til den?

Godt spørsmål, men det sår vi vel snart vite ;)

Skrevet
Merkelige greier. ville nesten hatt litt størrelse på den jeg. Også det med harddisk, ser ikke ut som det er noen. Og hva mener de med revolution? Håper de ikke snakker om utseende her. Egentlig, samma f. Har null tro på nintendo, men håper at de kommer med noe bra for en gangs skyld. Kjøpte faktisk gamecube for noen uker siden, bare pga resident evil, eneste spille til Cube som er kult ^^

Hva med Metal Gear?

Skrevet

Hva med Metal Gear?

La nå han få ha sine meninger, så kan du ha dine..

Skrevet

Få noen av de døsene som henger på PS3 tråden til og kommer her, vi trenger flere folk :p Uansett! Jeg har tro på Nintendo, tror at det er denne konsollen jeg kanskje kjøper! Lurer (Sterkt) på hva som er så revelusjonerende med denne greia. Spennende å se! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...