Gå til innhold

Den store Nintendo Revolution tråden!

Hva er dere mest spent på angående Revolution?  

211 stemmer

1. 1. Hva er dere mest spent på angående Revolution?

• Kontrollen
      121
    • Maskinvaren
      17
    • Lanseringstitlene
      22
    • Onlinesystemet
      10
    • Mulige medier
      2
    • 3. part bakoverkompabilitet
      21
    • Andre muligheter og spesifikasjoner
      17

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes da personlig den er bedre enn ihvertfall xbox 360 sitt design. Ps3 ser jo gigantisk ut, men ihvertfall litt stilig. Og husk på at denne konsollen er TYNN.

Skrevet

Synes den så riktig så pen og stilren ut. Dessuten er det jo ikke sikkert at dette er det riktige utsendet.

Ellers skal det sies at den filmen var rå! Selv om den ikke var ekte da.

Skrevet

Får da ikke plass til noge bra noge i den boksen der?

Det er sant, men det er derfor den heter Revolution! Hvem vet hva Nintendo har satt sammen

Ekte vare?

Har tenkt litt... Og Revolution er nå på størrelsen til en DVD-rom.. Hvor i svarteste natten kan en få plass til kraftig hardware da? Den er nå bare litt tykkere en PsTwo, og den søkker bigtime sammenlignet med de nye konsollene..

Skrevet

Det er sant, men det er derfor den heter Revolution! Hvem vet hva Nintendo har satt sammen

Ekte vare?

Har tenkt litt... Og Revolution er nå på størrelsen til en DVD-rom.. Hvor i svarteste natten kan en få plass til kraftig hardware da? Den er nå bare litt tykkere en PsTwo, og den søkker bigtime sammenlignet med de nye konsollene..

Er det bekreftet at den er ekte da? Hvorfor står det ingenting om det på forumet da? hehe

Skrevet

Ekte vare?

Er det bekreftet at den er ekte da? Hvorfor står det ingenting om det på forumet da? hehe

Nei, men Nintendo har sakt at den er på størrelse med 3 dvdkover da... Er ikke så mye større det gitt... ;)

Skrevet

Noen som har en måte å få sett streamen fra conferansen uten windows media player? Hos meg vil den aldri spille av noe på nettet med media player.

Skrevet
Er ikke bevisst ekte.

SKIFT NAVNET PÅ TRÅDEN TIL DEN STORE N:REVELUTION TRÅDEN! Da får du masse flere folk!

Pressekonf'en kommer om en time!

Done!

Skrevet

Bildet av Nintendo Revolution:

front%201.jpg

Sjansen for at denne fake er stor, men om den så ikke var det, så hadde jeg gått å lagt meg. Jæwla Tromme!

Skrevet

Heisann, da henger jeg meg på denne tråden også jeg Prebo ;) Håpe dette blir like gjevt som i natt. Hehe.

Bare vel 40 minutter til nintendo sin pressekonferanse nå. *Glede seg* :D

Skrevet
Sjansen for at denne fake er stor, men om den så ikke var det, så hadde jeg gått å lagt meg. Jæwla Tromme!

Dette har blitt postet før, og folket kan ta det med ro, den er fake....

Skrevet

Vet ikke om jeg likte det jeg las på Vg.no! Håper det er feil, men who cears :p

I påvente av Nintendo sin pressekonferanse om snaue 2 timer, har vi nå kommet over litt info om «Revolution» - Nintendos kamphane i «Konsollkampen 2005/06». Ifølge IGN skal den «bare» være 2-3 ganger raskere enn GameCube, som er i sterk kontrast til Xbox 360 og PlayStation 3, som er henholdsvis 15 og 35 ganger raskere enn forgjengerne. «Revolution» vil ha trådløse muligheter, og det skal visstnok være gratis å spille mot andre på nett.

Skrevet
Vet ikke om jeg likte det jeg las på Vg.no! Håper det er feil, men who cears :p

I påvente av Nintendo sin pressekonferanse om snaue 2 timer, har vi nå kommet over litt info om «Revolution» - Nintendos kamphane i «Konsollkampen 2005/06». Ifølge IGN skal den «bare» være 2-3 ganger raskere enn GameCube, som er i sterk kontrast til Xbox 360 og PlayStation 3, som er henholdsvis 15 og 35 ganger raskere enn forgjengerne. «Revolution» vil ha trådløse muligheter, og det skal visstnok være gratis å spille mot andre på nett.

Hm.. :hmm:

Den bør være bedre enn det altså...Men hvem vet. Kan jo hende Nintendo kommer opp med noe Revolusjonerende som gjør at de ikke trenger at den er så kraftig :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...