Gå til innhold

Den store Nintendo Revolution tråden!

Hva er dere mest spent på angående Revolution?  

211 stemmer

1. 1. Hva er dere mest spent på angående Revolution?

• Kontrollen
      121
    • Maskinvaren
      17
    • Lanseringstitlene
      22
    • Onlinesystemet
      10
    • Mulige medier
      2
    • 3. part bakoverkompabilitet
      21
    • Andre muligheter og spesifikasjoner
      17

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette var ekstremt begredelige greier.

Ble ikke avslørt en eneste ting som tyder på at dette er en Revolution.

Etter hvert som pressekonferansen nærmet seg slutten virket det som at selv den mest die-hard Nintendo fan hadde resignert.

Basert på det vi hittil har sett og hørt om Xbox 360, PS3 og Revolution er jeg temmelig sikker på at det blir en kamp mellom Xbox 360 og PS3.

Og 4 nye Mario spill til høsten er mildt sagt for dumt. Snakk om å bruke opp en karakter bortenfor maksimalt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Slik er Revolution

Eurogamer har fått tak i de første bildene av Nintendo sin nye konsoll, Revolution. Her ligger de. Pressekonferansen begynner klokka ni, og Spillmagasinet.no er på plass.

Enda en konferanse eller bare skrivefeil?

Skrevet

Hallo?

Alle må jo ha en slik en.

Tenk å kunne spille alle Nes, Snes og N64 spill som har kommet ut opp igjennom åra.

Tenk å spille multiplayer dere, det skal nok ta noen år før denne konsollen blir kjedelig.

Såvidt jeg vet så måtte man vel ikke betale for disse spilla,

Skrevet (endret)

Hører "Check, check" nå!!! :p!!!!!1

wowow, dettte blir fett!

54 bruker(e) leser dette emnet (22 gjester og 0 anonyme brukere) :dribble:

Endret av Fanta Boy
Skrevet (endret)

Fikk ikke med meg hele pressekonferansen :(

Nå som jeg ser på den, står det bare: "Stay tuned for the Nintendo pre-show press conference" Det har vært sånn ca 15 min, når kommer den?

Endret av Spidy
Skrevet
Hallo?

Alle må jo ha en slik en.

Tenk å kunne spille alle Nes, Snes og N64 spill som har kommet ut opp igjennom åra.

Tenk å spille multiplayer dere, det skal nok ta noen år før denne konsollen blir kjedelig.

Såvidt jeg vet så måtte man vel ikke betale for disse spilla,

Hvis det blir gratis å laste ned gamle spill SKAL jeg ha en, blir det at det koster en par kroner per spill (kan jo ikke ta mer) så skal jeg vudere det vis jeg får penger nok til konsollen :p

Skrevet (endret)
hvordan kan den støtte NES og SNES spill når den kun har DVD inngang ? og hvilken side i denne tråden er det linker til filmer og bilder fra spill til Revo ?

Inside er ordet. Altså laste ned å lagre på maskinen.

Endret av zefler
Skrevet
hvordan kan den støtte NES og SNES spill når den kun har DVD inngang ? og hvilken side i denne tråden er det linker til filmer og bilder fra spill til Revo ?

Har det kommet noen bilder og filmer av spill til Revolution da? Tror ikke det...

Skrevet

Det blir vel at du må laste ned gamle spill, men nevnte de ikke at den hadde porter for flash kort da?

Skrevet

Det blir vel at du må laste ned gamle spill, men nevnte de ikke at den hadde porter for flash kort da?

jo, fikk med meg noe slikt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...