slazk Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Har sittet nå i 3 timer å prøvd å klare 13 kills med c4/clamore/mine (Basic Explosive Ordinance) og selfølgelig ender jeg altid opp med - score siden neste alle punisher meg når de er så dumme i hodet og kjører på minene mine:cry: Hvordan har dere klart å få denne?
CHB3 Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Jeg klarte det med kun bruke c4. Men da sprengte jeg en fulllasta LAV og en full Jeep hadde litt flaks der jaa
Elendil Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Å legge ut mine blir jo nesten som å skaffe seg tk pg alle desse idiotene på laget ditt.
MrLee Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 aldri, ALDRI bruk miner på public servere... nytter ikke med så mange idioter der ute...
w00tson Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Enkelt, spill Mashtuur City. Trikset er å feste C4 på jeeper, hiv 3-4 c4 ladninger i fronten på bilen. Slike selvmordsbiler kan brukes til mye rart: sette opp feller (plasser en slik bil midt i veien på en av bruene ), sprenge helikoptre som prøver å cappe flag, sprenge armor (da må du nødvendigvis komme bakfra eller fra sida). Herjet så mye slik på en server at andre jeeper snudde og stakk når jeg kom C4en vil som regel også eksplodere når bilen blir ødelagt, så ikke la den stå midt i en bøling av dine egne. Til de som sliter med knife badge: Karkand, finn en squad som spawner på sqauad leader. Er du heldig kan du ta hele squaden med kniv
slazk Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Skrevet 26. juli 2005 Takk for tipsene... må inn å prøve litt mer... Jeg har klart knife badge, men hadde bare masse me flaks... Jeg liker når 5 snipere ligger på rekke å rad med meg bak dem
Vt-iversen Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 trikset er definitivd å bruke c4. snik deg inn i motstanderens base of fest en ladning til et fly og vent. Griseartig i tillegg. (så lenge det varer)
w00tson Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 trikset er definitivd å bruke c4. snik deg inn i motstanderens base of fest en ladning til et fly og vent. Griseartig i tillegg. (så lenge det varer) Griseartig helt til du blir bannet for alltid, helt fortjent btw, for basecamping mener du ? Dessuten vil motstandere med et minimum av iq smekke opp UAV i basen og lage knife badge ut av deg
Radial Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Det er lite som er så irriterende som det å finne et ledig fly i hovedbasen, for så å oppdage for sent at en artigkar har plassert C4 på det. Jeg kan jo forstå at vedkommende artigkar finner det morsomt å trykke på "spreng-C4-knappen", men gud så plagsomt!
monzilla Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Det er vel lov å feste på fly med mindre det er i den låste hovedbasen til fly?
BolleKalle Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 På bf.no serverne kicker vi for å snike seg inn i basen og drive slik haraball. Men på åpne flagg er det selvfølgelig bare kos
Vt-iversen Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 trikset er definitivd å bruke c4. snik deg inn i motstanderens base of fest en ladning til et fly og vent. Griseartig i tillegg. (så lenge det varer) Griseartig helt til du blir bannet for alltid, helt fortjent btw, for basecamping mener du ? Dessuten vil motstandere med et minimum av iq smekke opp UAV i basen og lage knife badge ut av deg hehehe... Jeg vil få si at jeg stort sett aldri gidder å gjøre dette, fordi det tar for mye tid. Men om man først prøver så ja... det er morsomt. Og med "så lenge det varer, mener jeg at man får maks 5 kills. (en pr c4-ladning) Og så ville jeg bare hjelpe ham med å få explosive ordinance badge. Jeg har gjort mye som er feigt, lamt og n00bish for å teste det ut, og det kan være uhyre morsomt til tider. Men det er ikke slik jeg normalt spiller
w00tson Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 På bf.no serverne kicker vi for å snike seg inn i basen og drive slik haraball. Men på åpne flagg er det selvfølgelig bare kos Å ja? Det har jeg aldri merket. Folk spawnraper etter beste evne og fremdeles ingen kick. Kanskje servere med slike regler burde begynne med kickban, for jeg har enda til gode å faktisk se noen bli kicket for slikt. Det skaper ikke respekt for reglene akkurat..
BolleKalle Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Da var det ikke admin tilstede, enkelt og greit.
Vt-iversen Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Ergo => Når Admins er borte, danser raperne på bordet. => Ingen respekt for regler!
slazk Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Skrevet 28. juli 2005 Klarte explosive ordinance badge nå Det var egentlig ganske så lett.... Jeg feste C4 til en jeep og lekte selvmordsbomber Det var som du sa w00tson etter hvert så ble andre spillere redd meg når jeg kom fykende me en fullasta jeep, utrolig morsomt å ta denne badgeen.
w00tson Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Det var som du sa w00tson etter hvert så ble andre spillere redd meg når jeg kom fykende me en fullasta jeep, utrolig morsomt å ta denne badgeen. Ingenting skaper angst som en jepp lastet med C4 ja. Eneste måtte være en black hawk med spec ops som hiver C4. Burde i teorien være enkelt å ta ut apc/armor slik, siden de ikke kan se rett opp. Snike innpå dem bakfra, hive noen C4 ladninger på taket og BOOOM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå