Gå til innhold

6680 vs sgh-z500


Anbefalte innlegg

Oki, som dere skjønner er jeg ute etter en ny 3g telefon. Det viktigste ved telefonen er,

1:3G

2:BT

3:En eller annen form for kalenderprogram jeg kan synkronisere med daten, har mac, men de fleste mobiler funker opp mot den.

4:Batteritid og størrelse.

 

Ting som ikke er så viktig er kvaliteten på kamera, (ser som en selvfølge at det er på en 3g telefonnå til dags), lagringsplass spiller ikke så mye bare det ikke går utover funksjonaliteten.

Radio og mp3 spillere er heller ikke så viktig.

 

Nå har jeg strippet alle mine behov så dere ser hva jeg sitter igjen med..Trenger en solid telefon jeg kan synke mot macen og føre vidiosamtaler med det er 1pri.. Ellers elsker jeg unødvendige som nødvendige funksjoner så hvis noen sitter på noe mer info om "p1000" så leser jeg det gjerne.

 

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

3g er til sending og mottak av e post og som modem til macen, gprs/edge funker det og, men når det først er på markedet så vil jeg benytte meg av anledningen, kan jo hende de blir noen video samtaler i fremtiden ;)

Har Microsoft office med entourage på macen, noen som veit om det er noen telefoner jeg kan synke med den?

Lenke til kommentar

har undersøkt litt, er ikke så mye som støtter entourage på mac, men ikke så mange enheter betyr ikke dårlige enheter. Palm støttes fullt ut, eneste er at de mangler noen modell med 3g...uff ser ut som en evig strid mot teknologien...Hmmm, vi får se litt rundt, det beste hadde vert en palm lifedrive med 3g og kamera :roll::D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...