Gå til innhold

Problemer med: Connect to account server

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg våknet i dag fikk jeg lyst til å spille Battlefield2, men når jeg skal koble opp profilen min bryter den bare.

Får denne beskjeden etter en liten stund: The Server Has Refused The Connection

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker som de sliter virkelig nå. Battlefield2.com er også nede, sammen med resten av EA.com.

Ikke bra. :hmm:

Skrevet

Puhhhhh, det var da enda godt!

Trodde det bare var hos meg....fint vi har slike fora som dette, hva skulle vi gjort uten? Sittet på hvert vårt ness og spekulert oss grønne??

Skrevet (endret)

Årsakene til dette er, som nevnt, hackingen av Stats-serverne igår.

Som et resultat av hackingen fikk nesten alle med ID mellom 40.000.000 og 45.000.000 alle våpen låst opp. EA holder nå på å rydde opp, og har utrolig nok valgt å stenge hele det globale account-systemet!

Nå har det vært stengt i over en time, og fortsatt har de ikke fiksa det.

Ufattelig dårlig av EA, som tidligere valgte å ignorere rapporter om alvorlige sikkerhetshull i stats-systemet :(

Endret av Berrern
Skrevet

bah, seff.. står opp, kjører mamma på jobb, så hjem for å spille.. eneste grunnen til at jeg gadd å kjøre hu på jobb var at jeg viste at jeg altids kunne spille bf2 når jeg kom hjem(fikk spillet i går)

Skrevet

Har samme problemet oppstått på nytt, nå kl 2000?

Bare lurer jeg for jeg har trøbbel med å logge inn på account server----

:no:

Skrevet (endret)

Det henger seg ikke ;) det bare tar syk tid, (15min hos meg), men etter at du har connecta så tar det nye 15 min å komme inn på multiplayer :(

Ga opp etter dette og har ikke prøvd å komme inn på noen servere

Endret av slazk
Skrevet

15min for noe som bruker å ta noen sek :p det kaller jeg å henge seg :p jaja, dagen jeg lisom skulle leke meg litt med bf2 gikk så å si i dass.. bra spill *hehe*

Skrevet

Var så stolt når jeg fikk mitt første merke eller hva det nå enn var i stad, så gikk jeg for å spise.. og nå får jeg ikke en gang sett hva jeg fikk :p jeg vil spille meeeer.

Skrevet (endret)

Jeg som hadde satt av kvelden til litt spilling. ARG!!!! Det er faktisk ikke så ofte jeg kan spille hele kvelden. Hadde gledet meg til i kveld. :wallbash:

Edit: Jeg hadde til og med vært ute å kjøpt en 512mb brikke for å bli kvitt noe av fps-droppa jeg har sliti meg :nei: *forbannet*

Endret av Sjefern

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...