Bornslip Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Jeg har en laptop, nærmere bestemt en 1557, med følgende specs: 1,6 ghz pentium M 512 mb ram Radeon 9600 64 mb Vil denne kunne kjøre HL2 tilfredstillende? Jeg er litt usikker på om jeg skal tørre å installere spillet, for jeg har prøvd en gang før, men da svidde rambrikka mi seg, så jeg måtte få ny, og etter det har jeg ikke turt å prøve igjen.. Kan hende det var en svakhet i selve brikka som gjorde at den svidde seg, eller at det var spillet som gjorde det (?)..
nerd-light Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 kjørte HL2 helt greit ppå en tundra 1557 jeg med samme specs som deg, på medium grafikk kvalitet, men vær tålmodig, det er lange lastetider
smetho Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Jeg kjører den på min med helt ok ytelse. Selvfølgelig vil jeg ikke kunne spille på beste innstillinger, men har kost meg med spillet som bare det. Mine specs: 1,4 Ghz Pentium M 1024Mb RAM nå, men spilte mest med 512Mb og funka ok det (dog 1024Mb selvfølgelig er å anbefale) Radeon 9000 Mobility 64Mb For all del, legg det inn PS. Nå er ikke jeg prippen på om der hakker såvidt av og til. jeg vet enkelte her på forumet hater slikt så dersom du er en slik så bør du kanskje oppgradere først
thomassit0 Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 (endret) er ikke spes kresen på grafikk selv, spes med hl2, for da synes jeg selve spillet er så fett at jeg ikke tenker på at grafikken er på maks.. kjører hl2dm i 848x480 eller noe.. widescreen laptop men kunne ønske jeg hadde en super pc noen ganger, med 7800GTX SLI, 2GB ram, 19" BRA flatskjerm, og FX57 eller den beste AMD X2... men det koster for mye vett Endret 13. august 2005 av 2mass
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå