AltuZ Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Skrevet 26. juli 2005 men vil dette si at de fleste mener at jeg bør gå for frost og arcane build? eller er det noen som mener at fire er bedre? jeg har ikke peiling på mage vet bare at det kan gjøre mye dmg og at det ser gøy ut
jevel Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Hvilke elendige mager har du spilt mot? :o Uten at vi skal lage en stor OT diskusjon her, så er mages noe av det enklere en hunter som kan å kite kan møte på. Hvis magen gir opp å komme innenfor "blindsonen" er han død, og hvis hunteren kan å kite gjør ikke magen det = død mage. -KJ
norpheus Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Jeg kjører en 31/20 Arcane/Fire build. Kjører løpet fullt ut for å få Arcane instability og Arcane Power, i Fire har jeg imp fireball, impact, ignite, flame throwing, incinerate og pyroblast. Liker denne builden ganske godt, vanvittig mye skade og ganske så grei crit sjans. Hvis man feks møter en rogue, fyrer opp Arcane Power som gir deg 35% ekstra dmg i 15sec, fireball, PoM Pyroblast, fireblast er det få rogues som fortsatt lever Møtte en rogue her om dagen: AP Fireball 800dmg, PoM Pyroblast crit 1750dmg + 700dmg over 4 sec + fireblast 700dmg. Har sett mange som kjører frost, synes det er ganske kult ut, men er jo en helt annen spillestill. I instanser ligger jeg i de fleste tilfeller som nr 1 på dmg, i resten av tilfellene ligger jeg på 2-3 plass. I går outdmg'a jeg 3 rogues i ubrs (seff litt AoE, men det er jo noe av det mages er bygd for). Min mening er at begge buildsa er ca like, spørs veldig åssen man spiller, fire er sinnsykt dmg på kort tid, frost er mer utholdende og har et par fiffie finesser som cold snap, 50% ekstra critchance på frozen targets osv. Bruk den builden som passer deg best. En av grunnene for at jeg kjører fire/arc er AP PoM Pyroblast crits med ignite. Critter som regel for 1700-1900 + ~700dmg over 4 sec = 2400-2600dmg instant cast
A|3x Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Jeg kjører en 31/20 Arcane/Fire build. Kjører løpet fullt ut for å få Arcane instability og Arcane Power, i Fire har jeg imp fireball, impact, ignite, flame throwing, incinerate og pyroblast. Liker denne builden ganske godt, vanvittig mye skade og ganske så grei crit sjans. Hvis man feks møter en rogue, fyrer opp Arcane Power som gir deg 35% ekstra dmg i 15sec, fireball, PoM Pyroblast, fireblast er det få rogues som fortsatt lever Møtte en rogue her om dagen: AP Fireball 800dmg, PoM Pyroblast crit 1750dmg + 700dmg over 4 sec + fireblast 700dmg. Har sett mange som kjører frost, synes det er ganske kult ut, men er jo en helt annen spillestill. I instanser ligger jeg i de fleste tilfeller som nr 1 på dmg, i resten av tilfellene ligger jeg på 2-3 plass. I går outdmg'a jeg 3 rogues i ubrs (seff litt AoE, men det er jo noe av det mages er bygd for). Min mening er at begge buildsa er ca like, spørs veldig åssen man spiller, fire er sinnsykt dmg på kort tid, frost er mer utholdende og har et par fiffie finesser som cold snap, 50% ekstra critchance på frozen targets osv. Bruk den builden som passer deg best. En av grunnene for at jeg kjører fire/arc er AP PoM Pyroblast crits med ignite. Critter som regel for 1700-1900 + ~700dmg over 4 sec = 2400-2600dmg instant cast Ja, du har noob ganker builden, me2. Den er godt for èn ting. Ganking av noobs og healers. Har du prøvd å få crits mot en med 100+ FR?
Krims Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Jeg kjører en fire/arcane build (30 fire/21 arcane) Mot en mob gjør jeg følgende: 1) Fireball 2) Så mange scorch jeg rekker før mob'en er helt nærme 3) Fireblast 4) Frost nova 5) Fireball 6) Scorch til den er død I PvP har jeg mest problemer mot: 1) Shadow priest 2) Druid (for få druids på min server så jeg får ikke øvd meg ) 3) Shaman 4) Warlock 5) Rogue 6) Paladin 7) Warrior EDIT: Et par leifer.. Så hunters tar du uten problemer? Må si jeg tviler. På huntern min så kan jeg drepe en mage før den rekker å se hva som angrep den. (Hvis jeg er heldig) Aimed shot (crit ~2000dmg)+Multishot(600) da har ikke en mage lenge igjen og leve for å si det slik. Oi, jeg glemte visst hunter, men jeg har faktisk ikke store problemer med de.. Med mindre de er heldige med crits
norpheus Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Jeg kjører en 31/20 Arcane/Fire build. Kjører løpet fullt ut for å få Arcane instability og Arcane Power, i Fire har jeg imp fireball, impact, ignite, flame throwing, incinerate og pyroblast. Liker denne builden ganske godt, vanvittig mye skade og ganske så grei crit sjans. Hvis man feks møter en rogue, fyrer opp Arcane Power som gir deg 35% ekstra dmg i 15sec, fireball, PoM Pyroblast, fireblast er det få rogues som fortsatt lever Møtte en rogue her om dagen: AP Fireball 800dmg, PoM Pyroblast crit 1750dmg + 700dmg over 4 sec + fireblast 700dmg. Har sett mange som kjører frost, synes det er ganske kult ut, men er jo en helt annen spillestill. I instanser ligger jeg i de fleste tilfeller som nr 1 på dmg, i resten av tilfellene ligger jeg på 2-3 plass. I går outdmg'a jeg 3 rogues i ubrs (seff litt AoE, men det er jo noe av det mages er bygd for). Min mening er at begge buildsa er ca like, spørs veldig åssen man spiller, fire er sinnsykt dmg på kort tid, frost er mer utholdende og har et par fiffie finesser som cold snap, 50% ekstra critchance på frozen targets osv. Bruk den builden som passer deg best. En av grunnene for at jeg kjører fire/arc er AP PoM Pyroblast crits med ignite. Critter som regel for 1700-1900 + ~700dmg over 4 sec = 2400-2600dmg instant cast Ja, du har noob ganker builden, me2. Den er godt for èn ting. Ganking av noobs og healers. Har du prøvd å få crits mot en med 100+ FR? Hvor mange er det som har +100 fireresist da? Har møtt et par, men da switcher man bare over til Frost/Arcane, litt mer vanskelig, men absolutt ikke umulig Hvem bruker vel MC fire resist gear i pvp uansett. Duellerte mot en Warrior som hadde godt over 100 FR, tok litt lenger tid, men gikk absolutt greit. Btw så ligger builden min her
AltuZ Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Skrevet 28. juli 2005 på arcane så skal jeg ta en som heter : Evocation - 1/1 point While channeling this spell, your mana regeneration is active and increased by 1500%. Lasts 8 seconds. men kan noen fortelle meg hva dette betyr å hva det er
nord Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 på arcane så skal jeg ta en som heter : Evocation - 1/1 point While channeling this spell, your mana regeneration is active and increased by 1500%. Lasts 8 seconds. men kan noen fortelle meg hva dette betyr å hva det er du channeler en spell som gjør at din mana regeneration ganges med 15, du får da stort sett fullt med mana innen 8 sekunder.
chokke Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 på arcane så skal jeg ta en som heter : Evocation - 1/1 point While channeling this spell, your mana regeneration is active and increased by 1500%. Lasts 8 seconds. men kan noen fortelle meg hva dette betyr å hva det er du channeler en spell som gjør at din mana regeneration ganges med 15, du får da stort sett fullt med mana innen 8 sekunder. er et ikke ganger 16? den øker med 1500% iforhold til 100% som er 1600%. hadde det vært økte med 100% prosent ville den blitt ganga med 2. sorry kverruløering, måtte bare
fenris1911 Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Mage armor stacker IKKE med arcane meditation Har 36 MP tick regen når eg channeler. 81 når eg ikkje channeler. 36/81=0.45=45%
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå