Gå til innhold

Macro: Se bak meg


Anbefalte innlegg

Noen med peiling som kan hjelpe med å lage en macro som gjør følgende:

 

Snur view 180 grader i et sekund eller noe sånt.

 

Finer ikke denne opsjonen under innstilingene til spillet. Hadde vært greit å

hatt, spesielt under PVP'ing. Har sett wow videoer der spillere har hatt en slik

funksjon.

 

et eller annet lignende:

 

/rotate view 180 deg

/rotate view 180 deg (for å komme tilbake)

 

Forsinkelse er vel ikke mulig å legge inn, men bare et lite glimt bak meg er

som oftest nok.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det er en sak du kan stille på i interface options, husker ikke hva den heter nå, men det er noe camera greier, på allways, så snur den alltid kameraet tilbake, på smart så snur den kameraet til rett vinkel når man beveger seg (tror jeg, bruker ikke "smart" funksjonen selv) og none, eller noe så blir kameraet stående der man snur det.

Lenke til kommentar

Hvis du holder ctrl inne mens du snur kameraet rundt så holder det seg der etter at du slipper venstre museknappen (mener å husker det var ctrl, kanskje det var shift, prøv)

 

I tillegg, mens du løper fremover og ser bakover, trykk begge musetastene ned. Toon'en din skal da snu seg i den retningen du har kameraet, noe som kan være ganske morsomt når du blir forfulgt i pvp. Er noen som stusser når den flyktende på under ett millisekund har snudd og kommer løpende tilbake mot deg mens han fyrer av shock, kaster opp lightningshield og windfury proccer med Arcanite Reaperen :)

Lenke til kommentar
det er en sak du kan stille på i interface options, husker ikke hva den heter nå, men det er noe camera greier, på allways, så snur den alltid kameraet tilbake, på smart så snur den kameraet til rett vinkel når man beveger seg (tror jeg, bruker ikke "smart" funksjonen selv) og none, eller noe så blir kameraet stående der man snur det.

Nice, dette visste jeg ikke :D

Lenke til kommentar

Jepp, bruker piltastene til å bevege meg med. Musen til å skyte, se meg rundt med. Vet ikke hvorfor jeg ikke har satt det opp sånn som jeg har det i andre spill, der jeg beveger meg fremover med musen. Uansett, gidder ikke skifte nå da jeg har spilt så lenge med det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...