NothgaliC Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Det er lett å fikse til, skriv /yell [orcish]: ***** *** *****. Og det går IKKE ann å oversette, visst en alliance skriver noe på tre bokstaver blir det bur, elns. Med noen forskjeller når det blir lange setninger. når horde skriver noe på 3 bokstaver ser alliance lok, elns.
jonasdaman Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Lars gogo bur AGOL!!! Det ser Jeg hos horde når jeg løper in i IF
Zamoht Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Lars gogo bur AGOL!!! Det ser Jeg hos horde når jeg løper in i IF Og betyr sansynligvis noe som: Give me money PLZ!!!
Xeenon_ Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Uden lo! Uden lo! The shamans are coming! Sigged.
.V. Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Uden lo! Uden lo! The shamans are coming! Sigged. bur
Taykun Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 For eksempel det at en orc skriver lol, og at dette blir til "kek", betyr ikke at l er k og o er e. Det er uendelige kombinasjoner med bokstaver som blir til kek og lignende. (gå på lan, lag 2 lvl 1 alts på en annen server på hver in faction, møt hverandre, test ut. Noen jeg kjenner gjorde det, og fant ut masse rart)
-jH Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Er ikke det murlig å lære en annens språk?Vil tror det går ant men jeg er ikke sikker. For en stund tilbake(ca en månte siden) drev en i guilden min å ropte på orcish i IF. Je måtte skjekke minst 10 ganger får å se om det virkelig stemte med navn og alt.... og det gjørde det. Jeg glemte å spørre han etter på hvordan han klarte det. Men det kan være en bug??? Var en i mitt forrige guild som jeg seriøst tror at han klarter å lære seg Common. Han viste oss bilde av det og greier, og må si at det så bra ekte ut, eller så ern en gærning på Photoshop... Skal se om jeg klarer å lete opp det bildet...
chokke Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 ' date='28/07/2005 : 16:01'] Er ikke det murlig å lære en annens språk?Vil tror det går ant men jeg er ikke sikker. For en stund tilbake(ca en månte siden) drev en i guilden min å ropte på orcish i IF. Je måtte skjekke minst 10 ganger får å se om det virkelig stemte med navn og alt.... og det gjørde det. Jeg glemte å spørre han etter på hvordan han klarte det. Men det kan være en bug??? Var en i mitt forrige guild som jeg seriøst tror at han klarter å lære seg Common. Han viste oss bilde av det og greier, og må si at det så bra ekte ut, eller så ern en gærning på Photoshop... Skal se om jeg klarer å lete opp det bildet... [common] Now you'll die fielthy orc. han kan jo bare ha skrevet [common] foran
-jH Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 (endret) Joda, er jo ikke verre enn det desverre... Var da faen så vanskelig å finne det bildet da Fant det til slutt... ser nå greit ut... Endret 28. juli 2005 av ObliVioN =]
-jH Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Vet ikke hva jeg skal tro jeg... Han nevnte også en måten å fikse dette på. Sa at det var et eller annet med en goblin i IF, husker ikke mer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå