Gå til innhold

Funksjoner og tanker rundt MSN Messenger 7.5

iMono

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hva synes dere? Har lett etter dowload lenge, men HER kan du laste det ned!

Dette er på ingen måte en ny versjon, men en utvikling av versjon 7! Var litt skuffet i forhold til 6.2 til 7.0, men det er bare en .5 oppgradering :yes:

Nye funksjoner:

- Mulig å sende 15 sekunder lange lydklipp

- Dynamiske bakgrunner

- Flere muligheter ved innlogging

To versjoner:

MSN Messenger 7.5 Build 0160 Beta

MSN Messenger 7.5 Build 0162 Beta (Fikset problemer med innlogging og bakgrunner)

-------------------------------------------------------------------------------------

For å bli kvitt noen av de teite funskjonene og reklamene, trykk HER (Fungerer KUN på Build 0160!

-------------------------------------------------------------------------------------

Det er enkelte Bugs:

- MSN Messenger 7.5 is only supported on Windows XP or greater.

- Signing in with an extra long email address will cause the sign-in to fail. This is fixed in a later build.

- Messenger will crash when you try to log-in with a different account after the previous account was forcibly logged out because it had signed in on another computer. This is fixed in a later build.

- If you uncheck "Remember my Password" but leave the password field populated with your password, the sign-in will fail. This is fixed in a later build.

- If you have "Sign me in automatically" checked and you click cancel while it is signing in, you may get a crash if you try to sign in with a different account in the drop-down list. Fixed in 7.5.0162 (thanks PoTaToX)

- The four squares under the "My Dynamic Backgrounds" link will be blank until you click on the link and select a dynamic background from the ones provided. This has been fixed in a later build.

- Each time you install a dynamic background from Blue Mountain the amount of memory that Messenger is using goes up 4000k. This will be fixed in a later build.

- In the My Custom Emoticons management window, the emoticons all appear a bit stretched in width.

- Bugs from MSN Messenger 7 still present: unlimited Nudges when status is set to Busy and contact booter when typing .pif in group conversations.

- Dynamic Display Pictures previously downloaded with MSN Messenger 7 will not appear in MSN Messenger 7.5. They still reside on your system though, as you'll notice when you downgrade to 7.0 again.

Til slutt vil jeg ha deres ønskeliste av funskjoner til Messenger:

- Flere, mer utfyllende, profiler

- Videosamtale som fungerer

- Flere innlogginger på en gang

- Mulighet å tilpasse hvilke faner man vil ha

- Vekk med reklame

- Søkemulighet via Google, istedet for MSN.

- Integrering i nettleser (Firefox, Opera, Explorer)

- Automatisk svar uten tegn på at det er forhåndsinnstilt. (Ikke slik som i

Messenger Plus! der det står: "Auto-Message".

- Hemmelig kommunikasjon med noen personer, mens andre personer ikke aner en dritt.

- Flere chattevinduer i ett. (Tab'er)

Endret av Dell_9200
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Laster ned nå, tester etterpå og sier hva jeg syns.

Uff, dette var skuffende...

*bytte til 7.0 og bruke A-patch*

Endret av fUzZy^
Skrevet

De store tingene er nevnt i første post, men hvis dere oppdager flere ting så si ifra :) Første posten skal endres etterhvert som dere kommer med informasjon...

Skrevet (endret)

Laster ned nå..

Er det fastslått noen ca tid hvor ferdigversjonen skal være ferdig og lanserers enda?

Lastet ned nå, ser helt greit ut.. ser ingen store forskjeller utennom de som er nevnt... noen som vet om det er noen språk plugin for og få den i norsk?

Endret av c-h-r-i-s
Skrevet

Denne beta-versjonen er for dedikerte testere egentlig. Uansett så er det ikke ren praksis at man oversetter betaversjoner som småendres hele tiden. Det hadde blitt mye kav!

Skrevet

Gleder meg til den dagen Microsoft skjønner at MSN-statusene suger.

Ganske sikker på at mange prosent av brukerene ikke er "Ute til lunsj" hver dag..

"Spiser" hadde vært genialt.

Dessuten burde det komme flere, liker ikke "opptatt" og "borte", blir for generelt. "Ute", "Ikke forstyrr", "Ikke ved tastaturet" osv. hadde vært bedre.

Skrevet

- Automatisk svar uten tegn på at det er forhåndsinnstilt. (Ikke slik som i

Messenger Plus! der det står: "Auto-Message".

Er mulig, så vidt jeg vet, dog med plug-ins. Husker fetteren min laga en bot som kopierte det den andre skrev, og sendte det tilbake :p Men vet ikke hvilket program han brukte...

Hadde vært fett med tabbed browsing, eller i hvertfall muligheter for det. Er irriterende at msn hele tiden skal bruke hele start-linja...

Skrevet (endret)

Lagt til

Hadde vært fint å hatt musikk-plugin som gjorde det mulig å styre musikken...

Endret av Dell_9200
Skrevet
Det gjør det ikke! Lydsamtale finnes, men det funker ikke...

Lydsamtale funker helt fint uten problemer med meg. Og det gjør Video-samtale også. Lydsamtale har jeg brukt flere ganger, mens video-samtale (med lyd) har jeg brukt en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...