Orjanp Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Er det mulig å bytte den store strømkontakten på hovedkortet? I så fall hvordan? Det er den med 20 pinner. Det virket som om den satt passelig godt fast. Ørjan...
Hårek Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Det blir ingen lett jobb å få ut den gamle uten å ødelegge kretskortet. Det er 2 mulige teknikker, enten varmluftlodding eller i småbiter. For varmluftlodding trenger du spesialutstyr, så det er nok lite aktuellt. Alternativet er å klippe kontakten i biter og lodde ut en og en pinne.
Orjanp Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Skrevet 24. juli 2005 (endret) Ser at jeg formulerte meg litt feil. Jeg var igrunn bare ute etter å bytte plastikken, ikke pinnene. Endret 24. juli 2005 av Orjanp
petterg Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Knuse metoden er nok det tryggeste for å få av den gamle. Så må du finne noe nytt som er mulig å sette på. Hvorfor i all verden skal du bytte den? (Gjetter på at du har et problem som enkelt lar seg løse på annen måte)
Hårek Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 .. Jeg var igrunn bare ute etter å bytte plastikken, ikke pinnene. Har du virkelig noen tro på at det går an?
Orjanp Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Skrevet 24. juli 2005 Det var derfor jeg spurte, nettopp fordi jeg ikke har snøring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå