Gå til innhold

Gamecube, Kompatibelt Media..

magiXen

Anbefalte innlegg

Skrevet

hører om stooore kompatibelitetsproblemer med dvd plater på NGC..kan ikke dere som har fått testa plater sm FUNGERER liste dem opp i denne tråden? :D:p

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hører om stooore kompatibelitetsproblemer med dvd plater på NGC..kan ikke dere som har fått testa plater sm FUNGERER liste dem opp i denne tråden? :D:p

Tweak lasern til 200 ohm så funker det meste bare det ikke er helt søppel.

De fleste laserne jeg har tweaket har ligget på rundt 300-400 før jeg tweaket dem.

Kjøper du Verbatim - plater , eller hva som heltst med litt kvalitet på så er det bankers.

Anbefaler ALLTID å bruke Taiyo Yuden plater som koster 7 kr stk på www.norwaydisc.no

Dette er rolls royce innenfor media . Ingen over, ingen ved siden av.

Skrevet (endret)

veit det allt det der, men vil helst slippe å tweake den^^ men om noen hadde noen erfaringer med media som funker greit uten tweak..

EDIT: Har lest flere steder at tweaking av laser ikke vil være det samme i gamecube's... foreksempel HER

Endret av magiXen
Skrevet

Bruk Taiyo Yuden media.

jeg har hatt gamecubes med over 400 ohm (på 2000ohm på multimeter) som den har klart å lese Taiyo media...

Det virker som de nyere gamecubene har lavere, hadde to gamecuber inne nå som var ganske nye, og de hadde 197 og 202 default så jeg slapp å tweake dem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...