Gå til innhold

Favour og Europa...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du også en av de som er drit lei av å ikke ha favour? Diskuter det her.

Jeg er i hvertfall ganske så lei av aldri å ha favour, og jo lengre tid det er mellom hver gang jo flere spillere mister vi til America. Dette vil jo da si at sjansene våre til å få favour minker hele tiden...

Noen som har en løsning?

En i guilden min foreslo at vi utarbeider en avtale med Korea om at vi bytter på å ha favour :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hjelper jo ikke mye å sutre over liten favor, det eneste som kan stoppe denne trenden er å gå og vinne HoH, gutta! >)

Eller skifte server til America :p

Gadd liksom ikke å skifte tilbake til Europe etter betaene selv, ettersom man kunne se dette komme på laaaaaaaang vei... Pluss at de fleste nice folka jeg traff i beta gjorde det samme, liten vits å ikke kunne spille med dem ;)

Skrevet
Går det an å skifte server? Hvordan isåfall? :D

Edit account -> Change Territory på screenen du får opp etter å ha logget inn. (nederst til venstre)

Skrevet
Ista var Europa EN seier unna å ta favour, men neida. :realmad:

Eg så det!! Var 100% klar for favour og gjorde meg klar for å dra til ToA :cry:

Skrevet

Mange spiller på America fordi spillet var mye større i USA under BWE'ene og derfor kjenner de flest folk på America serveren.

Skrevet

Hehe, så det jeg også. Går ut fra at man kan bytte server når som helst, så da går det jo an å bare bytte til Amerika en liten stund, dra til Uw eller FoW og bytte tilbake til Europa etter man er ferdig.

Skrevet

Hehe, så det jeg også. Går ut fra at man kan bytte server når som helst, så da går det jo an å bare bytte til Amerika en liten stund, dra til Uw eller FoW og bytte tilbake til Europa etter man er ferdig.

Man kan nok ikke holde på sånn lenge, med tanke på at man bare har 5 ganger (så vidt eg kan huske) en kan bytte kontinent

Skrevet

Ahh det er sånn det funker. Men i går hadde jo Europe favour flere ganger, så jeg begynner å bli imponert! Har ikke ascendet enda likevel, så det er ikke noe mulighet for meg å reise ned dit, men det var utrolig gøy å se hvor mye folk som var i Temple of Ages, og hvor stresset de var :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...